En weer zo'n magistrale aflevering met een van de meest geniale, maar vooral leuke opdrachten ooit: de karaoke opdracht... Als er trouwens in deze aflevering gemold zal zijnzal dit vooral tijdens de eerste opdracht zijn, aangezien daar het meeste geld te verdienen ziel. (het is alleen jammer dat er vantevoren niet gezegd is hoeveel er verdiend kon worden) Al heb ik het idee dat de mol niet al te veel heeft moeten doen door het nogal lange duren van de oplossing hoe iedereen zou moeten roeien van en naar de verschillende eilanden door Sanne en Arjen. Tijdens die tweede opdracht en ook tijdens de derde opdracht viel er volgens mij niet zo heel veel te mollen, of het moet het zo min mogelijk antwoorden zijn bij de karaoke danwel de anderen afleiden zodat de bordjes bij de tweede opdracht zo laat mogelijk zouden opvallen. En juist hier is voor mij Arjen afgevallen, want hij zei het wel heel erg snel dat ze die bordjes moesten onthouden; iets wat een mol misschien wel zou doen, maar dan het liefst een paar bordjes verder, zodat er veel kostbare tijd verloren zou zijn gegaan.
Dan nog even over degenen die zich afvroegen waarom ze niet gewoon bij het begin van het karaokeboek zouden beginnen; dat lijkt mij wel heel lastig, want je moet maar net die titels kennen. Ik neem aan dat er meer dan genoeg Japanse titels tussen stonden, en ik ga er vanuit dat niemand van de kandidaten Japans kan lezen of spreken...