Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54728 keer)

Offline Pharos

• Forumlid
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #160 Gepost op: 6-03-2010, 15:55:50 »
Heb je die zooi nog niet gedumpt dan  ::oink:: ;)!

maar dan met de banner...
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 16:21:21 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2010, 16:45:04 »
Erik wordt de nieuwe afvaller!

Kim is de mol; Sanne zit in een tunnel op Kim; Frits zit stabiel op Kim; Erik zou nog wel eens voor Sanne kunnen gaan.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #162 Gepost op: 6-03-2010, 17:50:48 »
Ik heb ook (zonder echte onderbouwing) een beetje het gevoel dat Erik er komende aflevering uitgaat. De twee anderen lijken meer zeker te zijn over hun mol en ik krijg de indruk dat Sanne erg goed een lijstje met eigenschappen van de mol bijhoudt. Aan de andere kant zit Erik mogelijk al vanaf aflevering 1 op de juiste mol.

In verband met mijn pool hoop ik dat Sanne vertrekt.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 6-03-2010, 18:17:03 »
Erik wordt de nieuwe afvaller!

Kim is de mol; Sanne zit in een tunnel op Kim; Frits zit stabiel op Kim; Erik zou nog wel eens voor Sanne kunnen gaan.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Voor m'n poule zou het niet goed zijn (maar ach, wat maakt het nog uit na donderdag ;D) en ik gun het Erik wel om in de finale te komen. Dus eigenlijk hoop ik dat ik het fout heb.

Tot nu toe heb ik nog niet 1x de afvaller goed voorspelt, dus er is hoop. ::jaja::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 6-03-2010, 23:33:43 »
Er komt die oude spoiler nog bij dat Frits en PJ in dat vliegtuig gespot zijn en Erik niet terwijl die toch qua BN-gehalte op gelijke hoogte staat. Het zou dan nu echt moeten dat-ie eruit gaat anders zou ie toch in datzelfde vliegtuig hebben moeten zitten ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #165 Gepost op: 6-03-2010, 23:38:03 »
Er komt die oude spoiler nog bij dat Frits en PJ in dat vliegtuig gespot zijn en Erik niet terwijl die toch qua BN-gehalte op gelijke hoogte staat. Het zou dan nu echt moeten dat-ie eruit gaat anders zou ie toch in datzelfde vliegtuig hebben moeten zitten ::oink::
  nou frits en pj zijn gespot door 2 reizigers... En die hoeven erik helemaal niet te kennen.. Frits zit bij de PO en Erik bij Net 5. dus ze hoeven erik helemaal niet herkend te hebben..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 6-03-2010, 23:43:56 »
Jawel Tommie maar hoe oud ben jij? De ouwelui hier waaronder ik die al over de 30 zijn kennen Erik nog van zijn carriere als zanger, hij zat in 1 of ander popgroepje, later werd-ie pas presentator. En die spotters waren volgens mij ook 30+ en herkenden de 40-plussers PJ/Frits dus zouden Erik dan ook wel herkennen..... dat ze bijv. Sanne niet zouden herkennen snap ik wel, die zie je nu pas vaak op tv 8).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 7-03-2010, 01:18:49 »
Jawel Tommie maar hoe oud ben jij? De ouwelui hier waaronder ik die al over de 30 zijn kennen Erik nog van zijn carriere als zanger, hij zat in 1 of ander popgroepje, later werd-ie pas presentator. En die spotters waren volgens mij ook 30+ en herkenden de 40-plussers PJ/Frits dus zouden Erik dan ook wel herkennen..... dat ze bijv. Sanne niet zouden herkennen snap ik wel, die zie je nu pas vaak op tv 8).

Ben 18 en ook weet ik dat Erik in Roberto Jacketti & the Scooters zat.
Maar je hoeft er niet meteen vanuit te gaan dat de 2 reizigers hem kennen.. Dat weet je nooit 100% zeker..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 8-03-2010, 16:44:52 »
Tja je zou zeggen Erik.. Maar ja. Het loopt allemaal heel vreemd in deze serie.
Hij zit echter al geruime tijd op Kim, en Frits is zwevende kiezer geworden, zegt ie. (Hij kijkt wel opgelucht als Kim groen krijgt).
Misschien valt er volgende aflevering weer een vrijstelling te winnen, net als in vorige serie zodat het tot het einde toe onduidelijk blijft wie de mol is.  ::)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #169 Gepost op: 8-03-2010, 16:49:41 »
Erik, omdat hij voor mij nooit de mol is geweest en dus het spel maar eens moet verlaten.

Offline antidood1

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 8-03-2010, 17:12:53 »
Kim gaat eruit, Sanne Frits en Erik in de finale ::jaja::  ::)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #171 Gepost op: 9-03-2010, 16:32:09 »
Erik gaat eruit, mede ook vanwege het feit dat PJ en Frits zijn gespot. Aangezien Kim voor mij de mol is, denk ik dat Erik eruit gaat, aangezien ik de kans groter schat dat men Erik eerder herkent dan Sanne...
Ich bin ein Bärliner!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #172 Gepost op: 9-03-2010, 19:03:31 »
Erik gaat eruit, mede ook vanwege het feit dat PJ en Frits zijn gespot. Aangezien Kim voor mij de mol is, denk ik dat Erik eruit gaat, aangezien ik de kans groter schat dat men Erik eerder herkent dan Sanne...

Volgens mij was Erik gewoon even naar het toilet  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline ballie-boelie

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 9-03-2010, 21:44:29 »
Mijn scenario:

1. Kim is de mol (een matige).
2. Erik wint een vrijstelling (die is er: zie voorfilmpje!) (Hij zit op Sanne VOGEL maar schittert als typische kandidaat op precies het juiste moment, eindelijk een vrijstelling!).
3. Sanne en Frits gaan head-to-head in de test. Sanne wint. Frits exit. (Behalve wanneer vliegtuig verhaal waar is).

Waarom? Omdat Erik en Sanne pretoogjes hebben wanneer ze het over de aflevering hebben in het interview voorfilmpje (Erik heeft het echt over hoe het is om te winnen bij WIDM). Kim ziet er eigenlijk een beetje uit als de ontmaskerde mol. Frits blijft op de vlakte...

N.B. Hoewel ik al 3 a 4 afleveringen op Kim zit, mis ik toch het heilige vuur. Kim is geen overtuigende mol. Er zijn wel aanwijzingen en hints.. maar geen 100% "klik". Ik ben benieuwd of het "Niets is wat het lijkt" thema nog tot iets verrassends leidt.

Offline Sophiej1

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 9-03-2010, 22:20:24 »
Erik
Dat is de reden dat ze konden laten zien dat Arjen op Erik zat
als hij er in de finale nog in zou zitten zouden ze dit denk ik wat vager hebben gemaakt
Ik bedoel op wie zit Sanne nou? Dat is veel minder duidelijk..
ik geloof dat de makers proberen om te zorgen dat in de finale alle kandidaten het nog kunnen zijn.
Frits Kim en Sanne in finale
Kim of Frits de mol.. (want Sanne geloof ik niet)

Offline Brinkie

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 10-03-2010, 11:10:26 »
Frits of Erik
Erik => Arjen zat op hem , tenminste dat zei die
Frits=> Weetniet heb een voorgevoel :P

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #176 Gepost op: 10-03-2010, 23:33:34 »
Naarmate de serie vordert wordt de executie steeds enger. Zoveel zin in de nieuwe aflevering!

Offline Brinkie

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 11-03-2010, 09:52:47 »
Naarmate de serie vordert wordt de executie steeds enger. Zoveel zin in de nieuwe aflevering!
jaah had ik vooral met Hind en Arjen

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 11-03-2010, 14:47:41 »
Op teletekst pagina 236 ,(op moment van schrijven) oftewel de pagina met wat extra info over het programma, staat dat Erik bij de afvallers hoort en Arjen nog in de race zit. Ik vind dit bijzonder vreemd, is dit een (stomme) fout of is dit een hint? Komt Arjen terug en valt Erik af? Valt Erik af? Persoonlijk denk ik dat het een foutje is.

Weet je het niet, antraciet

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #179 Gepost op: 11-03-2010, 15:05:09 »
Op teletekst pagina 236 ,(op moment van schrijven) oftewel de pagina met wat extra info over het programma, staat dat Erik bij de afvallers hoort en Arjen nog in de race zit. Ik vind dit bijzonder vreemd, is dit een (stomme) fout of is dit een hint? Komt Arjen terug en valt Erik af? Valt Erik af? Persoonlijk denk ik dat het een foutje is.

Wow, ik dacht even dat je een grootse hint gevonden had ! (ala Big Brother, waar er al op teletekst stond wie eruit zou gaan toen 'de lijnen nog open waren').
Maar goed, dat er staat dat Arjen er nog inzit en Erik niet meer ... dat is inderdaad gewoon fout.
Spelletje ?! - It's a way of life !