Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54745 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Gepost op: 6-02-2010, 10:38:45 »
Met Hind weg blijkt voorspellen toch lastig. Ik had dit jaar alleen Loretta goed. Ik denk zelf dat Sanne er nu uitgaat. Zij zit redelijk op Frits en Hind ook en is weg. Maar vooral de leader hint die tot nu toe nog 100% klopt. Hele voorste rijtje al naar huis, nu al de helft van het 2e rijtje waar Sanne en Kim nog op staan. Dat is een kans van 1 op een miljoen dus het heeft zeker betekenis (al kan het ook zijn dat de productie ons zand in de ogen wil strooien he haha).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2010, 10:52:49 »
de leader hint?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2010, 10:55:02 »
Erik, Frits en Sanne halen de finale, dus Kim en Arjen vallen nog af. Ik denk Kim als eerste ::jaja::

;D
Keep calm and eat chocolates!

revadebe

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2010, 11:10:26 »
Met leader bedoel je die samengestelde foto, waarbij telkens één kandidaat wordt weggehaald?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2010, 11:28:42 »
Erik, Frits en Sanne halen de finale, dus Kim en Arjen vallen nog af. Ik denk Kim als eerste ::jaja::

;D
dat is precies mijn rijtje, in die volgorde ook nog.......

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2010, 11:34:23 »
Ik ga voor Sanne ... of Arjen ... of ...

Ik weet het ook niet meer .... :-[

Kim is in ieder geval de mol, Erik verdenkt haar volgens mij dus die komt in de finale. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Frits . ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2010, 11:38:50 »
Mijn motivatie: Arjen gaat teveel mee met anderen, Kim heb ik nog niet echt veel molligs zien doen, eerlijkgezegd.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-02-2010, 12:29:41 »
dat is precies mijn rijtje, in die volgorde ook nog.......

Ik heb me net ineens bedacht dat er toch een foutje in zit :(

De kans is steeds groter dat die toeristen die Frits en Pieter Jan op een vliegveld en in een vliegtuig hebben gespot, daar de finalisten hebben gespot. Mensen die die 2 presentatoren herkennen, herkennen vast Sanne, Arjen en mogelijk ook Kim niet als BN-ers. Als Erik bij Pieter Jan en Frits had gestaan, hadden ze die vast wel herkend, die heeft een bekender gezicht en uitstraling.

Ik ga dus toch denken dat Erik de finale niet haalt (jammer voor mijn pool :( )

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #8 Gepost op: 6-02-2010, 12:34:19 »
Ik denk dat Kim het volgende slachtoffer van de mol wordt. Ze lijkt me niet echt zeker van haar mol,en in dit stadium van het spel moet je echt voor 1 mol (of eventueel 2) gaan, met veel spreiden lukt het niet meer.

revadebe

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 6-02-2010, 12:36:51 »
Ik heb me net ineens bedacht dat er toch een foutje in zit :(

De kans is steeds groter dat die toeristen die Frits en Pieter Jan op een vliegveld en in een vliegtuig hebben gespot, daar de finalisten hebben gespot. Mensen die die 2 presentatoren herkennen, herkennen vast Sanne, Arjen en mogelijk ook Kim niet als BN-ers. Als Erik bij Pieter Jan en Frits had gestaan, hadden ze die vast wel herkend, die heeft een bekender gezicht en uitstraling.

Ik ga dus toch denken dat Erik de finale niet haalt (jammer voor mijn pool :( )

Klinkt logisch, maar waar heb je die informatie van die toeristen vandaan?
Overigens kan het ook gewoon dat Frits in zijn eentje op het vliegtuig werd gezet, nadat hij was afgevallen.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2010, 12:38:45 door revadebe »

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2010, 12:38:12 »
Ik ga voor Sanne ... of Arjen ... of ...

Ik weet het ook niet meer .... :-[

Kim is in ieder geval de mol, Erik verdenkt haar volgens mij dus die komt in de finale. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Frits . ::jaja::
Ik ga voor Sanne, dus als jij nou Arjen kiest... dan maak ik ten minste nog kans om bij jou in de buurt te komen in de pool.

Mijn keus is Sanne vanwege de eerste test.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2010, 12:51:49 »
Overigens kan het ook gewoon dat Frits in zijn eentje op het vliegtuig werd gezet, nadat hij was afgevallen.

dat kan, maar ik denk niet dat PJ iedere kandidaat persoonlijk naar het vliegveld brengt ;)

ik ga even voor je op zoek naar waar dat ook weer stond.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2010, 12:55:43 »
Dat is een weblog van mensen die Pieter Jan en Frits hebben gezien op Tokyo International Airport, en dat is op de terugweg geweest. Dat hebben ze in hun log zelf verklaard. Ze zaten met hen in het toestel op weg naar Amsterdam.

Voor de volledigheid: vlucht JL 411

revadebe

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2010, 12:59:00 »
dat kan, maar ik denk niet dat PJ iedere kandidaat persoonlijk naar het vliegveld brengt ;)

Het programma ligt waarschijnlijk toch 'stil' na een rood scherm, en als het vliegveld niet al te ver weg is zou PJ dat best kunnen doen. Maar dan zou PJ zelf natuurlijk niet in het vliegtuig stappen ;)

Eigenlijk vind ik dit soort hints wel naar eigenlijk, net zoals die foto van Erik & Sanne samen op een wildwaterbaan. Dat geeft je wel meer zekerheid op de molbeurs, maar tegelijkertijd neemt het wel een beetje het verrassingselement van het programma weg.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2010, 13:01:30 door revadebe »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2010, 12:59:10 »

Gevonden :D

Lezen vanaf HIER

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2010, 13:00:11 »
Het programma ligt waarschijnlijk toch 'stil' na een rood scherm, en als het vliegveld niet al te ver weg is zou PJ dat best kunnen doen. Maar dan zou PJ zelf natuurlijk niet in het vliegtuig stappen ;)
jawel, dat deed die dus wel, zoals ik al zei.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2010, 13:02:47 »
Met leader bedoel je die samengestelde foto, waarbij telkens één kandidaat wordt weggehaald?

Ja klopt, in het andere topic hebben mensen wel lijntjes getrokken wie dan zou afvallen en dat klopte niet helemaal op de centimeter. Maar wat wel klopt is dat de kandidaten in 3 rijen staan, de 1e rij is al helemaal weg, de 2e half.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

revadebe

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2010, 13:04:41 »
jawel, dat deed die dus wel, zoals ik al zei.
Sorry, misschien was ik onduidelijk. Het lijkt me niet gek als PJ nog meegaat met kandidaten naar het vliegveld om afscheid van ze te nemen, maar als PJ zelf in het vliegtuig, zoals bij Frits, dan is Frits geen voortijdig afgevallen kandidaat. Tenzij hij misschien in de één-na-laatste aflevering eruit ligt, want diegene reist misschien wel mee met de crew en de finalisten, dat kun je niet helemaal uitsluiten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2010, 13:04:42 »
Citaat
De conducteur controleert verder niet en zo winnen we een half uur reistijd t.o.v. de stoptrein. Op het vliegveld zien we een groep Nederlanders met daaronder Pieter Jan Hagens en Frits Sissing. Zeker opnamen gemaakt in Japan voor een of ander AVRO-programma? Ze blijken later ook bij ons in het vliegtuig te zitten. Onze overgebleven Yen wisselen we in voor Euro’s en keurig op tijd gaan we de lucht in met vlucht JL411 van Japan Airlines.

Hierbij het bewijs dat het niet TIJDENS de opnames was, en dat PJ mee is gevlogen naar Nederland.

Hier had ik ook mijn informatie over de datum en het vluchtnummer vandaan.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2010, 13:08:14 »
Sorry, misschien was ik onduidelijk. Het lijkt me niet gek als PJ nog meegaat met kandidaten naar het vliegveld om afscheid van ze te nemen, maar als PJ zelf in het vliegtuig, zoals bij Frits, dan is Frits geen voortijdig afgevallen kandidaat. Tenzij hij misschien in de één-na-laatste aflevering eruit ligt, want diegene reist misschien wel mee met de crew en de finalisten, dat kun je niet helemaal uitsluiten.
DAT kan natuurlijk. Maar voor zover ik me herinner, ging bijvoorbeeld Peggy Vrijens, die er vlak voor de finale uit moest, WEL moederziel alleen naar Nederland. Terwijl dat logistiek gezien (moet ik je gelijk in geven), handiger is als ze dan met alle overgebleven mensen mee terug vliegen.

Voor het spel is het echter beter, dat ook degene die net voor de finale afvalt, niet te weten komt wat het resultaat is van die finale.