Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54805 keer)

revadebe

• Gast
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #20 Gepost op: 6-02-2010, 13:12:26 »
Ze kunnen in het vliegtuig sowieso niet gaan praten over wie de mol was, met mogelijk Nederlandse toeristen die meeluisteren. Sowieso hebben ze natuurlijk een geheimhoudingscontract. Dus die afgevallen kandidaat hoeft niks te weten te komen.
Maar wat je zegt klinkt heel logisch inderdaad. Toch baal ik eigenlijk wel van als dit soort informatie uitlekt, wat ik al zei: het verrassingselement zwakt wel af zo. Maar het zegt natuurlijk niks over wie de mol is, aangezien Frits waarschijnlijk als enige BN'er herkend is.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #21 Gepost op: 6-02-2010, 13:18:41 »
Je mag er wel vanuit gaan dat hij ook de volgende afvaller niet is, en ook nog wel een stapje verder zal komen.

Persoonlijk doet het voor mij niets af aan het kijkplezier, er zullen er zeker zijn die het niet hadden willen weten.

Feit is wel dat hierdoor halverwege juni al bekend was dat Wie is de Mol zich in Japan heeft afgespeeld.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2010, 13:23:44 door Bodejos »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 6-02-2010, 13:26:02 »
ga dus toch denken dat Erik de finale niet haalt (jammer voor mijn pool :( )

Ik zou ook denken van niet omdat hij enorm wordt neergezet als Kandidaat. Aan de andere kant halen superkandi's toch ook vaak de finale (Vief vorig seizoen bijv. die dan ook won en met Inge als mol idemdito winnaar de superkandi) dus Erik zou wel eens de winnaar kunnen zijn.

Tja die toeristen op het vliegveld moeten we anders maar even de foto's van de kandi's opsturen haha. Weten we meteen wie de finalisten zijn  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 6-02-2010, 13:31:14 »
Ze verklaarden vrijwel direct dat ze daar geen fotomateriaal van hadden. Ik had ze gemaild, en dat kreeg ik toen als antwoord. Ze begrepen wel vrij snel dat ze iets hadden gezien dat eigenlijk niet voor Nederlandse ogjes bestemd was.

revadebe

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 6-02-2010, 13:33:20 »
Feit is wel dat hierdoor halverwege juni al bekend was dat Wie is de Mol zich in Japan heeft afgespeeld.

En dus waarschijnlijk ook één van finalisten, misschien wel de winnaar of de mol zelfs. Dat is toch wel kijkplezierbederf, ook al is het tijden bij een hardnekkig gerucht gebleven.

En die toeristen zijn wel helden aangezien ze geen foto hebben gemaakt (al hadden ze wat mij betreft beter helemaal niks gelekt, of alleen Japan) Dát was namelijk echt funest geweest voor het programma.

Is iets dergelijks eigenlijk nooit in voorgaande jaren al voorgevallen?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2010, 13:35:43 door revadebe »

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2010, 13:45:12 »
Ik weet het niet.

Ik denk dat het hier op deze site niet eens meer zoveel ter zake doet, dat erover gepraat wordt. Verreweg de meesten volgen namelijk hun verstand, en tunnelvisie. En het was vrij algemeen bekend dat Frits met PJ de terugweg naar Amsterdam aanvaard heeft.

Overigens ligt het niet aan die toeristen hoor, maar aan de speurneuzen die slimme zoektermen hebben gebruikt. En dan kun je best heel wat vinden, als je bijvoorbeeld op de zoekterm Pieter Jan selecteert.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 6-02-2010, 14:14:45 »
Ik gok op Kim of Sanne. Ik ben er nog niet uit. Die foto op het einde van de aflevering intrigeert me nog steeds, maar ik weet niet hoe ik 'm moet intrepeteren. :-\\

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #27 Gepost op: 6-02-2010, 14:29:56 »
Kim of Arjen. Arjen redeneert mij te logisch, als iemand de vrijstelling pakt is hij of zij de mol. Of degene die het zakje laat vallen is de mol. Ik heb het vermoeden dat de mol wel iets slimmer is. We zullen zien  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #28 Gepost op: 6-02-2010, 14:39:40 »
arjen of sanne ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2010, 14:41:40 »
Kim of Arjen. Arjen redeneert mij te logisch, als iemand de vrijstelling pakt is hij of zij de mol. Of degene die het zakje laat vallen is de mol. Ik heb het vermoeden dat de mol wel iets slimmer is. We zullen zien  ::vergroot::

Volgens mij zegt Arjen dit steeds om de mol te klieren.  ;D

Ikzelf heb Kim als volgende afvaller ingevuld, hoewel het ook Sanne kan zijn. Weet alleen niet of de volgende afvaller in aflevering 6 al afvalt of dat er eerst nog een groepsvrijstelling komt waardoor het afvallen van Kim een week wordt uitgesteld.
Daarna volgt Sanne. Dit naar aanleiding van de groepsfotohint.

Ik ga uit van een mannelijke finale.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2010, 15:58:00 »
Kan iemand mij vertellen waar de groepsfotohint staat??? En staan er ook screenshots bij??

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2010, 16:07:53 »
Kan iemand mij vertellen waar de groepsfotohint staat??? En staan er ook screenshots bij??

Hier: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36843.0 vind je een heel topic, maar volgens mij was er nog een topic hierover. Of als onderdeel van een ander topic. Vast wel iemand die dat nog weet te vinden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2010, 16:23:11 »
Ik denk dat iedereen nog af kan vallen, behalve de mol.
Erg moeilijk, ze zijn allemaal erg slim bezig.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #33 Gepost op: 6-02-2010, 19:09:14 »
Ik ga voor Erik als volgende afvaller. Hij kan er nu uit want de kano-opdracht komt eraan en hij is mijn mol niet.

revadebe

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 6-02-2010, 19:57:24 »
Ik denk ook Erik eruit.

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-02-2010, 20:11:33 »
Elke keer als mijn moeder een mol kiest, dan ligt die er uit. Barbara, Hind en nu denkt ze Frits. Ik denk dus Frits :D, haha.

Ik heb zelf gekozen voor Kim.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #36 Gepost op: 6-02-2010, 20:36:43 »
ja, de kans dat het goed is, loopt met de aflevering op, he?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2010, 17:51:06 »
Vermoedelijk zit Frits in de tests op Kim. Waarom zou hij anders precies haar bagage in de bushes verstoppen? Aangezien hij de finale haalt wordt Kim er wat verdachter door. Erik zit ook op Kim. Ik denk dus dat Arjen of Sanne vertrekt en te zien aan de leader zal dat Sanne zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2010, 17:54:39 »
Vermoedelijk zit Frits in de tests op Kim. Waarom zou hij anders precies haar bagage in de bushes verstoppen? Aangezien hij de finale haalt wordt Kim er wat verdachter door. Erik zit ook op Kim. Ik denk dus dat Arjen of Sanne vertrekt en te zien aan de leader zal dat Sanne zijn.
Leader? Wat is er te zien aan de leader dan?  :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #39 Gepost op: 9-02-2010, 18:57:50 »
Waarom weet ik niet, maar ik heb Frits als volgende afvaller. Heb de hele pool al op voorgevoel gedaan en tot nu toe 3 mensen goed als volgende afvaller (Loretta, Barbara en Hind).
I got that tunnel vision going through my  head