Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54806 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #100 Gepost op: 13-02-2010, 12:27:12 »
Dat ben ik geweest, waarvoor mijn excuses ::schaam:: Ik zal waarschijnlijk haast hebben gehad en later vergeten zijn een pm te sturen  ::sorry::

Ik heb beide topics samengevoegd omdat het topic zoals je zegt al bestond. Ik had alleen niet in de gaten dat de poll in het topic verlopen was :-[
Als het goed is is hij nu weer open voor 20 dagen. Zal ik de score ook even resetten? of zeg je laat maar doorlopen.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 13-02-2010, 12:29:12 »
Nee laat de poll deze keer maar doorlopen. Dus niet afloop na 3 weken. Ik reset dan zelf tegen die tijd. Dat kan ik namelijk wel. Ik kan alleen niet de deadline veranderen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #102 Gepost op: 13-02-2010, 13:05:50 »
Arjen gaat vol op Erik, die niet de mol is. De anderen min of meer op Kim, die wel de mol is. Ondanks drie jokers vliegt Arjen er dan toch uit.
:P

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #103 Gepost op: 13-02-2010, 13:15:12 »
Arjen gaat vol op Erik, die niet de mol is. De anderen min of meer op Kim, die wel de mol is. Ondanks drie jokers vliegt Arjen er dan toch uit.
:P

Hoe verklaar je dan dat Arjen de afgelopen aflevering een groen scherm kreeg.. terwijl hij geen jokers inzette en op Erik stemde ( en de rest ook min of meer op Kim ) ??
You'll never walk alone

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #104 Gepost op: 13-02-2010, 13:19:46 »
Hoe verklaar je dan dat Arjen de afgelopen aflevering een groen scherm kreeg.. terwijl hij geen jokers inzette en op Erik stemde ( en de rest ook min of meer op Kim ) ??

Iemand anders had meer fouten in de test.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 13-02-2010, 13:41:14 »
Iemand anders had meer fouten in de test.

Frits en Erik gaan vol op Kim, Kim kan er zelf niet uit als ze de mol is, en Sanne zet 5 jokers in. En toch had er dan iemand meer fouten dan Arjen? Nee, dit bewijst voor mij dat Kim de mol niet kan zijn.

Frits is de mol, Erik gaat er dus uit de volgende aflevering omdat hij op Kim blijft stemmen (en omdat Frits met PJ in het vliegtuig is herkend, ongetwijfeld zaten daar de andere finalisten ook bij, en Kim, Sanne en Arjen zijn minder herkenbaar als BN-ers).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #106 Gepost op: 13-02-2010, 14:04:24 »
Frits en Erik gaan vol op Kim, Kim kan er zelf niet uit als ze de mol is, en Sanne zet 5 jokers in. En toch had er dan iemand meer fouten dan Arjen? Nee, dit bewijst voor mij dat Kim de mol niet kan zijn.

Misschien heeft Kim wel alles op Arjen gezet en daar lang over nagedacht. Als ze er toch niet uit kan...

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 13-02-2010, 14:08:18 »
Misschien heeft Kim wel alles op Arjen gezet en daar lang over nagedacht. Als ze er toch niet uit kan...

dan ga je er vanuit dat de mol de test echt maakt, en rood kan krijgen als hij alle vragen op iemand anders invult? lijkt me sterk...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #108 Gepost op: 13-02-2010, 14:12:15 »
dan ga je er vanuit dat de mol de test echt maakt, en rood kan krijgen als hij alle vragen op iemand anders invult?

Dat eerste is zo goed als zeker en dat laatste heb ik niet beweerd.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 16-02-2010, 13:06:05 »
Mij is het volgende opgevallen aan de vreemde executiefoto's aan het einde van de aflevering.

De eerste afvallers staan allemaal met hun armen over elkaar. Behalve Manuel; die staat als enige met alléén zijn duimen in zijn zakken en z'n vingers er buiten. Maar Manuel was ook de enige die zónder rood scherm het spel verliet...

Kim, Frits, Erik en Arjen staan alle vier in dezelfde houding.

Als Sanne de volgende afvaller is, houden we nog vier personen over die op dezelfde manier op de foto staan, daarom denk ik dus dat zij de volgende afvaller is. Zelfs met haar 5 jokers was ze zeer onzeker over haar test...

Daarna denk ik dat Erik er nog uit gaan, dan blijven er nog 3 in een mooie driehoek over...

Hoe dan ook, het is opvallend dat de afvallers met hun armen over elkaar stonden, hieronder de foto's

Behalve dat de foto duidelijk erg in scene gezet is (geen spontane, door de kandidaten zélf gekozen houding én positie), is het wel héél toevallig dat de lichaamshouding tot nu toe overeenkomt met de executies, toch?
Weet je het niet, antraciet

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 16-02-2010, 13:06:30 »
andere 2

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 16-02-2010, 14:24:35 »
Ik vind hem goed! (alleen is Sanne mijn mol, oeps!)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #112 Gepost op: 16-02-2010, 19:50:07 »
Ik vind hem heel mooi gevonden. Met nog vier over die geen armen over elkaar hebben zou je haast kunnen concluderen dat we weer met 4 finalisten te maken gaan krijgen. Hmmm  :)

En nog iets verder speculerende, met 4 finalisten wordt de 2-mollentheorie iets (heel ietsje maar imho) geloofwaardiger...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 16-02-2010, 21:53:48 »
De screenshots zijn van Moedermol, dus ook voor hem loftuitingen dan!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #114 Gepost op: 16-02-2010, 22:17:10 »
Ik ga er vanuit dat Arjen de Mol is. Waarom? Hierom.

Ik denk dat Sanne denkt dat Arjen de Mol is. Bij de opdracht met de foto's en telescopen zegt ze dat ze in haar tunnel blijft. Ze verdenkt dus al een tijdje een persoon. In aflevering 2 zegt Sanne Arjen niet te vertrouwen en noemt ze dat als reden waarom ze met Arjen het duo wilde vormen in Holland Village. Bij de test in aflevering 3 zegt ze: "Ik verdenk Arjen gewoon nog steeds heel erg." Ik denk dat ze hier niet van af is geweken en dat ze gaat winnen! ::cheerleader::

Frits haalt de finale (weblogverhaal) en zal die verliezen.

Erik of Kim zal dus afvallen. Ik kies voor Erik omdat Kim ook op het spoor van Arjen lijkt te zitten. (Ze houdt Arjen in het vizier bij de foto-expositie.)

(Wat me wel doet twijfelen over Erik is het verborgen filmpje waarin hij zonder blikken of blozen zegt dat hij zo de Mol aanwijst op de groepsfoto. Haalt hij dus wel de finale?)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 16-02-2010, 22:32:33 »
...huh? Ga jij er vanuit dat er vier in de finale komen? Ik neem aan dat Erik en Kim allebei nog moeten afvallen. ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #116 Gepost op: 16-02-2010, 22:33:35 »
...huh? Ga jij er vanuit dat er vier in de finale komen? Ik neem aan dat Erik en Kim allebei nog moeten afvallen. ::vergroot::

Nee, ik bedoel dat Erik de eerstvolgende afvaller is, Kim de daaropvolgende.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 16-02-2010, 22:40:22 »
Nee, ik bedoel dat Erik de eerstvolgende afvaller is, Kim de daaropvolgende.

Ok ;) Dat zou wel het spannendst zijn, ja.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #118 Gepost op: 16-02-2010, 22:49:25 »
Ok ;) Dat zou wel het spannendst zijn, ja.

Toch zou het logischer zijn (met Arjen als Mol) als Kim (die Arjen verdenkt) er langer in zou blijven dan Frits (die Kim verdenkt). Maar goed, hoe de kandidaten precies stemmen weten we toch niet, Manuel blijkt bijvoorbeeld op Erik gestemd te hebben (extra filmpje van vandaag) terwijl het leek alsof ie op Sanne stemde.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 16-02-2010, 23:05:49 »
Ik blijf toch bij Sanne.

- kwam in het molmailfilmpje vorige week grijs in beeld evenals de afvallers
- de foto op het eind nadat de afvaller v/d groepsfoto is verwijderd is duidelijk zichtbaar dat iedereen die afgevallen is met de handen over elkaar op die foto staat. Vier kandidaten echter houden de handen in hun zakken. Sanne is niet 1 van de vier ;)
- afgelopen test + executie bleek maar weer dat zelfs met 5 ingezette jokers ze onzeker was over het wel of niet krijgen van een groen scherm. Dus kocht ze dat maar wat te graag af voor 1000 euro. Als je zelfs met 5 (!) jokers niet zeker bent of je wel een groen scherm zult krijgen ben je dus ook niet zeker van je zaak (lees: mol).

Zelf heb ik veel liever dat ze mooi tot in de finale in het spel mag blijven  ;) ::love:: Maarja, al met al heb ik voldoende redenen om aan te nemen dat zij nu net voortijdig het spel zal moeten verlaten. Want mol is ze niet, leuke kandidaat toch zeker wel  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan