Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54767 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #120 Gepost op: 16-02-2010, 23:41:27 »
Ik ga er vanuit dat Arjen de Mol is. Waarom? Hierom.

Tja dat is nog niet bijgewerkt tot de doodzonde in de laatste aflevering; als enige niet voor de -1000 gaan waar dat gemakkelijk heeft gekund. Vertrouwen hoefde hij toch niet te scoren want hij is onverdacht, zoals bij de tempel wel bleek op Sanne na het meest. Maar mocht hij het zijn dan zou Erik moeten blijven; die noemt hem al sinds aflevering 1 t/m donderdag. Dus als die nog steeds een beetje spreidt zal hij zeker wat op Arjen invullen. Dan zouden Frits of Kim moeten gaan want dat Kim op Arjen zou zitten is 1 wazige boel, die zit tot nu toe zogenaamd elke aflevering op een andere mol (komt natuurlijk omdat ze zelf de mol is haha).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 17-02-2010, 12:09:33 »
Erik wordt de volgende afvaller want dat voorspelt mijn leader-theorie  ;D

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 18-02-2010, 09:42:13 »
De hints naar Sanne blijven maar doorgaan. Ik heb net eens even het molboekje gedownload. Wat blijkt? Hier staan ze n 2 rijen, iedereen van de voorste rij is al naar huis behalve Sanne..... achterste rij bestaat uit de andere 4 kandidaten die nog in het spel zijn. Dat is toch wel erg typisch, al die hints, is er geen bookmaker ergens zodat je geld kan inzetten ;)?

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #123 Gepost op: 18-02-2010, 11:22:46 »
Frits haalt de finale.. Arjen ook want hijs mn mol.
Dan nog 3 over.. Erik haalt het niet denk ik.. Ik ga gewoon voor Erik. 2 mannen 2 vrouwen nog over..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #124 Gepost op: 18-02-2010, 15:56:15 »
Ik denk dat Sanne gaat afvallen, al zou het ook Erik kunnen zijn... Frits haalt de finale (hij is immers gespot op het vliegveld van Tokyo met PJ, en buiten de heen- en terugreis of een opdracht zullen ze niet samen op een vleigveld te zien zijn) en Kim is de mol.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marijee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #125 Gepost op: 18-02-2010, 16:39:15 »
Frits. Ik heb hem al sinds aflevering 1 als afvaller (bang dat ik het verander en hij er opeens uit vliegt :P ), dus het wordt wel eens tijd!  ::tandpastasmiley::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #126 Gepost op: 19-02-2010, 16:54:10 »
Erik. Hij is sowieso niet de mol dus hij valt vast een keer voor de finale af.
Bovendien heeft 'ie veel te veel vertrouwen in Frits.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 20-02-2010, 09:57:30 »
Ik werd vanochtend om kwart voor zeven woelend in mijn bed wakker, net alsof ik een nachtmerrie had gehad. En waar dacht ik aan? Wie de volgende afvaller zou worden! Goh ik moet echt in therapie

Maar het probleem is dit: Ervan uitgaande dat Arjen de mol is, zouden de Arjen-stemmers (iig Kim en wellicht Erik) in de finale moeten komen. Maar Frits is gespot op het vliegveld met PJ, hoewel hij op Kim stemt!?
En van Sanne is het ook nog niet duidelijk op wie ze nou echt stemt. Maar afgaande op de reacties in dit topic en de onzekerheid van Sanne in de afgelopen aflevering, zou ze er best uit kunnen vliegen.  :(
In elk geval moet er dus een Arjen-stemmer afvallen vóór de finale. Maar wie?
Ik heb Sanne en Erik als winnaar en verliezer in de pool.  Moet ik dat nou na al die tijd gaan veranderen?
Ik kwam er niet uit...daar ging dus mijn zaterdagmorgen!
« Laatst bewerkt op: 20-02-2010, 12:37:27 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #128 Gepost op: 20-02-2010, 10:07:25 »
Maar het probleem is dit: Ervan uitgaande dat Arjen de mol is, zouden de Arjen-stemmers (iig Kim en wellicht Erik) in de finale moeten komen.

We moeten voor een groot deel maar raden op wie de kandidaten stemmen. Dat Kim op Arjen zit is bij de tests nooit duidelijk geweest. Wel heeft ze hem in het vizier gehouden bij de foto's dus inderdaad lijkt het er op dat Kim Arjen verdenkt. Erik heeft Arjen wel een paar keer bij de test genoemd, maar in aflevering 6 zegt hij dat zelfs Arjen verdacht is als je alle opdrachten gaat nalopen. Dat klinkt niet alsof Arjen zijn hoofdverdachte is. (Ik heb nu Erik als volgende afvaller.)

Sanne lijkt al als eerste op Arjen te stemmen (bij Holland Village zegt ze dat ze Arjen niet vertrouwt, in aflevering 3 zegt ze bij de test Arjen nog steeds heel verdacht te vinden en bij de foto's zegt ze in haar tunnel te blijven. Sanne als winnaar lijkt me dus heel goed mogelijk. ::cheerleader:: (Ik heb Sanne ook als winnaar in de pool.)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 20-02-2010, 10:13:00 »
Pff, ik wou dat het eens een keer duidelijk was wie op wie stemt...
Maar bedankt dat je me even gerust stelt, ook al ben ik nou toch al wakker. ;)

Ik denk trouwens dat ik mijn verliezer in de pool maar ga aanpassen. Alleen, moet dat nou Frits worden? Frits zit helemaal niet op Arjen!
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #130 Gepost op: 20-02-2010, 10:30:01 »
Ja, Frits zit mij ook dwars. Ik heb 'm als verliezend finalist omdat ie gespot is met PJ, maar het zou gek zijn als Kim die Arjen verdenkt afvalt terwijl Frits die Arjen niet verdenkt doorgaat. Hm..

Ik ga zo een topic openen met daarin uitgewerkt wie op wie heeft gestemd. Ik weet dat zo'n overzicht bestaat maar ik ga het wat uitgebreider doen met wat de kandidaten er bij vertelden en welke antwoorden ze op vragen aanklikten. Dat in combinatie met de huidge mollen van de afvallers (volgens de laatste molmailspecial). Misschien hebben we er wat aan. (En anders ben ik weer lekker even bezig geweest. :P)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #131 Gepost op: 20-02-2010, 11:48:23 »
Klinkt heel nuttig Heinz, hoewel ik denk dat veel mensen hun winnaar and verliezer niet zullen veranderen ... als je draait, win je de pool nooit  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #132 Gepost op: 20-02-2010, 19:10:35 »
Klinkt heel nuttig Heinz, hoewel ik denk dat veel mensen hun winnaar and verliezer niet zullen veranderen ... als je draait, win je de pool nooit  :P .

Nee in de pool moet je nooit switchen. Maar je hebt altijd een poolmol en een echte mol. Voor de echte mol lijkt zo'n overzicht me wel gunstig.  :P

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 20-02-2010, 23:44:06 »
omdat ie gespot is met PJ, maar het zou gek zijn als Kim die Arjen verdenkt afvalt terwijl Frits die Arjen niet verdenkt doorgaat

Tja, logische verklaring natuurlijk is dat Kim de mol is  ::)

En Lautjuh, je kan makkelijk switchen hoor.... op de molbeurs! Geen centje pijn, soms wel een dukaatje  ;D

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #134 Gepost op: 24-02-2010, 15:01:22 »
Ik denk dus ook dat Frits de finale haalt gezien dat hij gespot is met PJ in Tokyo Airport. En er waren meer mensen bij, maar die werden niet herkend. Aangezien ik denk dat Erik toch wel door de meeste mensen zal worden herkend zie ik hem als een grote kandidaat om de finale niet te halen! Van Sanne, Arjen en Kim weet ik het niet, want ik zou ze zelf geen van drieën hebben herkend zonder Wie is de Mol.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #135 Gepost op: 24-02-2010, 20:34:10 »
Sanne valt af en wel omdat ik haar zat ben.  ::zwaai::   :-X
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 24-02-2010, 22:45:03 »

Nee dan mag Kim afvallen.

Sjongejonge. ::ohno:: Al in afl 1. 'Leuk toch? Beetje kloten.' nee niet leuk, stomme nep nadja.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 25-02-2010, 14:25:55 »

Helemaal mee eens ...  ::zwaai::Sanne ::joehoe::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #138 Gepost op: 25-02-2010, 16:03:20 »
Als we zo gaan denken, mag van mij Arjen of Erik naar huis...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #139 Gepost op: 28-02-2010, 18:10:20 »
Ik deed net voor het eerst te test op .nl en daarbij was een optie "2 afvallers" op de vraag wie er komende aflevering naar huis moet. Lijkt me niet dat dit gaat gebeuren, maar het is wel een gekke optie om er tussen te hebben. Zat die optie er de vorige tests ook al bij?