Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54764 keer)

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #140 Gepost op: 1-03-2010, 09:56:30 »
Ik deed net voor het eerst te test op .nl en daarbij was een optie "2 afvallers" op de vraag wie er komende aflevering naar huis moet. Lijkt me niet dat dit gaat gebeuren, maar het is wel een gekke optie om er tussen te hebben. Zat die optie er de vorige tests ook al bij?
Nee, zeker niet. Vorige keer stond er "Geen afvaller" tussen naast de kandidaat namen. De keer daar voor waren het alleen de kandidaatnamen. Dat weet ik zeker, omdat ik die info heb gebruikt voor m'n pool. (Heb daardoor toch Hind ingevuld als afvaller in afl. 5, terwijl ik eigenlijk verwacht had dat er toen niemand zou afvallen. En "Geen afvaller" gekozen in afl. 6 omdat die optie in de test van .nl er toen wel stond)
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Marijee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 1-03-2010, 11:12:56 »
Nee, zeker niet. Vorige keer stond er "Geen afvaller" tussen naast de kandidaat namen. De keer daar voor waren het alleen de kandidaatnamen. Dat weet ik zeker, omdat ik die info heb gebruikt voor m'n pool. (Heb daardoor toch Hind ingevuld als afvaller in afl. 5, terwijl ik eigenlijk verwacht had dat er toen niemand zou afvallen. En "Geen afvaller" gekozen in afl. 6 omdat die optie in de test van .nl er toen wel stond)

Hmm, dit lijkt er dus wel heel erg op dat er de komende aflevering 2 afvallers zullen zijn.. Maar wat zou dát een stomme actie van de avro zijn! Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de vorige actie van zichzelf (opeens 'geen afvallers' als optie ;) ) zo stom vonden, dat ze dachten 'ha-ha-ha, nou gaan we ze lekker fucken!' en dat de mensen die doorhadden dat er de vorige keer geen afvaller stond, en daarvoor niet nu allemaal denken dat er komende week twee afvallers zijn TERWIJL DAT HELEMAAL NIET ZO IS! :P (aaaaaargh ik word gek van widm, ik ga alles altijd zo van 2 kanten bekijken ;) )

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #142 Gepost op: 1-03-2010, 12:57:10 »
Hmm, dit lijkt er dus wel heel erg op dat er de komende aflevering 2 afvallers zullen zijn.

Dat is de enige optie of zijn er ook nog andere (ik heb die test zelf niet gemaakt)?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #143 Gepost op: 1-03-2010, 13:02:48 »
Het zou raar zijn als er twee afvallers zijn, want ze zijn met 5 over nu, nog twee afvallers en het komt precies uit.

Aflevering 7: 1 afvaller
Aflevering 8: 1 afvaller
Aflevering 9: finale
Aflevering 10: terugblik

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 1-03-2010, 13:30:09 »
Dat is de enige optie of zijn er ook nog andere (ik heb die test zelf niet gemaakt)?

Ik heb de test ook niet gemaakt, maar als ik het goed begrijp stonden er bij de eerste vijf afleveringen als opties de namen van alle kandidaten (toen ging er één kandidaat uit), bij de vorige aflevering de namen van de kandidaten PLUS de optie 'er gaat niemand uit' (toen ging er niemand uit), en deze week de namen van de overgebleven kandidaten PLUS de optie 'er gaan twee kandidaten uit'..

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #145 Gepost op: 1-03-2010, 14:05:30 »
en deze week de namen van de overgebleven kandidaten PLUS de optie 'er gaan twee kandidaten uit'..

M.a.w. er kan gewoon één iemand afvallen; dat lijkt mij wel waarschijnlijk.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #146 Gepost op: 1-03-2010, 14:09:07 »
denk sanne ! heb niet het idee dat ze heel serieus met het spelbezig is. en daar gaat het de laatste afleveringen wel op aankomen
dennis for mole !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #147 Gepost op: 1-03-2010, 15:48:22 »
Het zou raar zijn als er twee afvallers zijn, want ze zijn met 5 over nu, nog twee afvallers en het komt precies uit.

Inderdaad. Ik denk dat ze de optie erbij hebben gezet voor het geval je hier geen rekening mee zou houden. Dan is het niet gek om te denken dat er twee afvallers zullen volgen na een aflevering waarin niemand afvalt.

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #148 Gepost op: 1-03-2010, 16:14:52 »
Dan is het niet gek om te denken dat er twee afvallers zullen volgen na een aflevering waarin niemand afvalt.

Maar dan zou de aflevering daarna weer géén afvaller moeten kennen. Ik ga uit van een finale met tenminste drie personen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #149 Gepost op: 1-03-2010, 16:17:57 »
Ik ook, daarom zeg ik ook: als je daar geen rekening mee zou houden zou je misschien kunnen denken dat na geen afvallers, twee afvallers volgen. :P

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #150 Gepost op: 1-03-2010, 16:21:37 »
Ik ook, daarom zeg ik ook: als je daar geen rekening mee zou houden zou je misschien kunnen denken dat na geen afvallers, twee afvallers volgen.

Dus het is meer voor degenen die geen idee hebben? Dat zou ik een beetje flauw vinden.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #151 Gepost op: 1-03-2010, 16:23:22 »
Om een beetje verwarring te zaaien, kan geen kwaad lijkt me. ;)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #152 Gepost op: 1-03-2010, 16:58:57 »
Daar heb je gelijk in. Misschien zijn er wel mensen die denken omdat er de vorige keer niemand is afgevallen dat er nu twee man uitgaat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #153 Gepost op: 1-03-2010, 19:06:39 »
Misschien vallen er wel 2 af en wordt 1 van de 2 de week erop teruggekocht...

;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 1-03-2010, 19:20:37 »
Misschien vallen er wel 2 af en wordt 1 van de 2 de week erop teruggekocht...

;D

Kan toch niet... Er zit veeel te weinig geld in de pot!!! :P

Maar wel opvallend ja, dat van die twee afvallers.
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #155 Gepost op: 1-03-2010, 19:38:05 »
Er valt deze week gewoon iemand af en die week erop ook. Verder sluit ik me bij Heinz aan die zich op zijn beurt bij mij aansloot, dus als hij zich hier nog bij aansluit denken we er klaarblijkelijk hetzelfde over.  ::)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 1-03-2010, 20:08:15 »
Er valt deze week gewoon iemand af en die week erop ook. Verder sluit ik me bij Heinz aan die zich op zijn beurt bij mij aansloot, dus als hij zich hier nog bij aansluit denken we er klaarblijkelijk hetzelfde over.  ::)

Een menselijke ketting...van Lau, Heinz en mij ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 6-03-2010, 15:50:19 »
We zaten er een tikkie naast  ::rofl::

Arjen was wel het minst verwacht van iedereen;

Arjen  4 (5.8%)
Sanne  27 (39.1%)
Kim  19 (27.5%)
Frits  6 (8.7%)
Erik  11 (15.9%)

Totaal aantal stemmen: 69
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 6-03-2010, 15:52:09 »
Erik is de volgende afvaller gezien de banner op de NL site. Dan staan de kandidaten Sanne, Frits en Kim in een mooie driehoek (stelling van Pythagoras). Sanne staat het laagste, verliezer. Frits on top, winnaar. Kim rechts bijna boven, Mol.
Weet je het niet, antraciet

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 6-03-2010, 15:55:03 »
Ik denk het ook Pharos. Alhoewel ik met het molbeursspel dan scheef zit met mn aandeeltjes Sanne ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)