Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 22
Ik deed net voor het eerst te test op .nl en daarbij was een optie "2 afvallers" op de vraag wie er komende aflevering naar huis moet. Lijkt me niet dat dit gaat gebeuren, maar het is wel een gekke optie om er tussen te hebben. Zat die optie er de vorige tests ook al bij?
Nee, zeker niet. Vorige keer stond er "Geen afvaller" tussen naast de kandidaat namen. De keer daar voor waren het alleen de kandidaatnamen. Dat weet ik zeker, omdat ik die info heb gebruikt voor m'n pool. (Heb daardoor toch Hind ingevuld als afvaller in afl. 5, terwijl ik eigenlijk verwacht had dat er toen niemand zou afvallen. En "Geen afvaller" gekozen in afl. 6 omdat die optie in de test van .nl er toen wel stond)
Hmm, dit lijkt er dus wel heel erg op dat er de komende aflevering 2 afvallers zullen zijn.
Dat is de enige optie of zijn er ook nog andere (ik heb die test zelf niet gemaakt)?
en deze week de namen van de overgebleven kandidaten PLUS de optie 'er gaan twee kandidaten uit'..
Het zou raar zijn als er twee afvallers zijn, want ze zijn met 5 over nu, nog twee afvallers en het komt precies uit.
Dan is het niet gek om te denken dat er twee afvallers zullen volgen na een aflevering waarin niemand afvalt.
Ik ook, daarom zeg ik ook: als je daar geen rekening mee zou houden zou je misschien kunnen denken dat na geen afvallers, twee afvallers volgen.
Misschien vallen er wel 2 af en wordt 1 van de 2 de week erop teruggekocht...
Er valt deze week gewoon iemand af en die week erop ook. Verder sluit ik me bij Heinz aan die zich op zijn beurt bij mij aansloot, dus als hij zich hier nog bij aansluit denken we er klaarblijkelijk hetzelfde over.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
608 gasten en 0 vaste bezoekers