Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 22
Erik wordt de nieuwe afvaller!Kim is de mol; Sanne zit in een tunnel op Kim; Frits zit stabiel op Kim; Erik zou nog wel eens voor Sanne kunnen gaan.
Er komt die oude spoiler nog bij dat Frits en PJ in dat vliegtuig gespot zijn en Erik niet terwijl die toch qua BN-gehalte op gelijke hoogte staat. Het zou dan nu echt moeten dat-ie eruit gaat anders zou ie toch in datzelfde vliegtuig hebben moeten zitten
Jawel Tommie maar hoe oud ben jij? De ouwelui hier waaronder ik die al over de 30 zijn kennen Erik nog van zijn carriere als zanger, hij zat in 1 of ander popgroepje, later werd-ie pas presentator. En die spotters waren volgens mij ook 30+ en herkenden de 40-plussers PJ/Frits dus zouden Erik dan ook wel herkennen..... dat ze bijv. Sanne niet zouden herkennen snap ik wel, die zie je nu pas vaak op tv .
Erik gaat eruit, mede ook vanwege het feit dat PJ en Frits zijn gespot. Aangezien Kim voor mij de mol is, denk ik dat Erik eruit gaat, aangezien ik de kans groter schat dat men Erik eerder herkent dan Sanne...
Naarmate de serie vordert wordt de executie steeds enger. Zoveel zin in de nieuwe aflevering!
Op teletekst pagina 236 ,(op moment van schrijven) oftewel de pagina met wat extra info over het programma, staat dat Erik bij de afvallers hoort en Arjen nog in de race zit. Ik vind dit bijzonder vreemd, is dit een (stomme) fout of is dit een hint? Komt Arjen terug en valt Erik af? Valt Erik af? Persoonlijk denk ik dat het een foutje is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
628 gasten en 0 vaste bezoekers