Poll

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?

Sanne
19 (86.4%)
Kim
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?  (gelezen 54730 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller (en waarom)?
« Reactie #200 Gepost op: 13-03-2010, 16:05:07 »
nu af te vragen wie de winaar wordt. Immers, waar ik vorig jaar bij de molbeurs niet rekende op het feit dat bij de bekendmaking van de winnaar diens aandelen naar 100 stijgen

???

De verliezer gaat net zo hard naar 100 dus waarom waarom zou je je nu afvragen wie de winnaar wordt als het om de molbeurs gaat?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 13-03-2010, 18:10:37 »
???

De verliezer gaat net zo hard naar 100 dus waarom waarom zou je je nu afvragen wie de winnaar wordt als het om de molbeurs gaat?

als de winnaar al bekend wordt gemaakt in aflevering 9, krijg je daar dus al extra dukaten voor, de aandelen mol en verliezer worden pas na aflevering 10 100 dukaten ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 13-03-2010, 20:51:12 »
Bedoelt Yvon dat? Heb ik van de week nog met Erik TKS over gemaild. Maar dat het niet op gaat in mijn mening;
We zien dat donderdag nog niet vermoed ik, de regie ziet best dat iedereen toch op Kim zit dus is het niet echt spannend om nu al de verliezer aan te wijzen want dan weet je toch ook al meteen de winnaar.

Geldt uiteraard andersom ook. Het is om het even voor de molbeurs om je af te vragen wie verliezer of wie winaar wordt. Immers, in beide gevallen zou het niet spannend zijn al iemand aan te wijzen. Dat was vorig jaar inderdaad wel iets anders met Vivienne... diens tegenpool is er nu dit keer echter net uit (Erik).

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 13-03-2010, 21:50:35 »
Toch zijn de meningen vooral verdeeld over Sanne en Kim als mol. Als Frits tot winnaar (of verliezer, maakt niet uit) wordt uitgeroepen komende aflevering, is het toch nog de vraag wie de mol is, blijft het dus toch nog spannend tot in aflevering 10.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #204 Gepost op: 13-03-2010, 22:19:22 »
???

als de winnaar al bekend wordt gemaakt in aflevering 9, krijg je daar dus al extra dukaten voor, de aandelen mol en verliezer worden pas na aflevering 10 100 dukaten ::vergroot::

Dat dus :)

Bedoelt Yvon dat? Heb ik van de week nog met Erik TKS over gemaild. Maar dat het niet op gaat in mijn mening;
Geldt uiteraard andersom ook. Het is om het even voor de molbeurs om je af te vragen wie verliezer of wie winaar wordt. Immers, in beide gevallen zou het niet spannend zijn al iemand aan te wijzen. Dat was vorig jaar inderdaad wel iets anders met Vivienne... diens tegenpool is er nu dit keer echter net uit (Erik).

Ja, dat bedoel ik dus :P En het is idd om het even of nu de verliezer of winnaar als 1ste bekend gemaakt wordt. Maar vorig jaar bijv. had ik geen rekening gehouden dat de winnaar meteen bekend werd en ik had dus geen aandelen van Viviënne terwijl de hele top 5 vol op haar zat en dus nog 1 keer kon cashen voordat de laatste koerswijziging plaats vindt m.b.t. bekendmaking van de mol. Toen greep ik er dus naast, nu hopelijk niet.

Want ik ga er vanuit dat Frits ofwel verliezer (heb ik in de pool) ofwel winnaar wordt. Het lijkt mij zoals Swifty al zegt dat ze de vraag wie de mol nu is Kim of Sanne nog een weekje willen rekken. Immers, vaak krijg je pas te weten in de terugblik wie de mol is, de echte ontknoping.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 13-03-2010, 22:21:24 »
Hmmm de meningen verdeeld over Sanne en Kim als mol? Denk eerder aan Frits als mol dan Sanne (holland village -2000, Karel -3000, bos -1600 etc.) maar goed, denk dat het deze keer niet zozeer de vraag is wie de mol is, maar is het nog spannend wie de winnaar en verliezer. Wel benieuwd of de beurshandelaars nu kandidaataandelen gaan aankopen omdat ze een andere mening zijn toebedaan  ::)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 13-03-2010, 22:28:19 »
zie de laatste acties van YWDM op de beurs  ;D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 13-03-2010, 22:41:09 »
zie de laatste acties van YWDM op de beurs  ;D

Tis er mis mee dan?  ???

Ik ga er vanuit dat Frits de laatste afvaller ergo verliezer en/of winnaar zal zijn. Hoe dan ook geen mol, dus kandidaat. Kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer maar het komt op mij over alsof wat ik doe gek is ofzo. Frits is winnaar wanneer Kim de mol is. Althans, daar ga ik vanuit zoals ik al eerder zei zie ik Frits sneller kennis paraat hebben over Kim dan Sanne. En als Sanne de mol is, zie ik Kim er eerder voor aan om winnaar te worden. Aangezien de consensus zo wat hier mol = kim, verbind ik daar dus mijn eigen conclusies aan en verder (zie molbeurs). Iets mis mee?  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 13-03-2010, 22:47:40 »
Niks mis mee, ik moet er alleen om lachen dat Lo zich net afvroeg of beurshandelaren hierop gaan speculeren, terwijl jij dat al gedaan had ;D

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 21-03-2010, 15:24:35 »
Deze week was de vraag Wie wordt de verliezer niet helemaal relevant haha. Dus opnieuw.

Wie wordt de verliezer (en zien we dat donderdag al)?
Sanne  14 (45.2%)
Kim  4 (12.9%)
Frits  13 (41.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #210 Gepost op: 22-03-2010, 12:58:40 »
Aangezien Kim voor mij de mol is, is het antwoord dus Sanne...
Ich bin ein Bärliner!