Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 26428 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #160 Gepost op: 25-02-2010, 22:17:50 »
dan had er wel een vrouw gewonnen ::cheerleader::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #161 Gepost op: 25-02-2010, 22:21:29 »
dan had er wel een vrouw gewonnen ::cheerleader::

Wie denkt er dan dat er een man gaat winnen?

Ik niet  ::oink::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #162 Gepost op: 25-02-2010, 23:03:39 »
Er haalt in ieder geval een vrouw de finale. Anders is de mol weg.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #163 Gepost op: 25-02-2010, 23:06:37 »
Er haalt in ieder geval een vrouw de finale. Anders is de mol weg.

::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 25-02-2010, 23:09:20 »
 ::rofl:: ::rofl::

Biechtstoel,

Er worden hier een paar dingen door elkaar gehaald! Geeft niks, wij vrouwen gaan dit onderling even oplossen (misschien met een beetje hulp van Daisy  ;) ).

::rofl:: ::rofl::
* Dolfie verlaat de biechtstoel
* Dolfie ligt krom van het lachen

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 27-02-2010, 00:02:15 »
* Dolfie gluurt naar binnen

Waarom is er nu niet eens een topito voor mij achtergelaten ???

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #166 Gepost op: 27-02-2010, 00:18:30 »
Dag biechtstoel,

Morgen is het weer zover: een executie. Voor kandidaten zijn deze momenten nauwelijks uit te houden, maar ook voor de presentatoren zijn dit spannende momenten. Wie moet er morgen het spel verlaten? We zullen morgen zien. Ik ga nog even neerstrijken in de bar van het hotel voor onze karavaan weer verder trekt.

Tot later
2024: wie is de Mol?

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #167 Gepost op: 27-02-2010, 19:42:48 »
Lieve biechtstoel,

De afgelopen paar dagen waren fantastisch! Wie had er ooit gedacht dat ik in het Bellagio in Las Vegas zou koken voor drie molgrootheden of dat ik ooit voet zou zetten op paaseiland? Gelukkig viel mijn menu in de smaak.

Helaas is de paranoia nog steeds niet verdwenen. Ik switch voortdurend van mol en ik blijf me constant afvragen of de sabotages die ik zie nu werkelijk mollestreken zijn of toevalligheden. Stak Titatoon zijn voet uit om verdacht over te komen, of molt ie? Waar zijn die schoenen van Vieffan? Is de verdwenen GSM lader van Daisy relevant? En hoe kwam het nou echt dat Dolfie te laat was op Paaseiland?

Allemaal vragen, maar helaas zijn de antwoorden schaars. Laten we maar op zoek gaan naar topito's...

Doei!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 27-02-2010, 19:58:10 »
Lieve biechtstoel,

Mijn oplader is zoekgeraakt. Ik heb geen idee waar ik 'm gelaten heb. In London had ik hem nog en in Las Vegas was ie opeens weg. Ik heb wel weer een nieuwe, maar ik vind het toch vreemd. Maar voor de rest heb ik me vermaakt. Ik ben gewoon, samen met MC, een avond op stap geweest met Angela, Karel en Pieter-Jan. Geweldig toch? En wat is paaseiland toch zo mooi.

Maar toch ... waar zou die oplader nou zijn?
* Daisy kijkt onder de biechtstoel.

::ohno::

Nou ik ga weer, want er is slecht weer op komst.

::zwaai::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 27-02-2010, 20:58:10 »
Beste biechtstoel,

Ik heb weer een hoop om over te praten, want er is weer een heel hoop dat ik niet begrijp.

Allereerst het verlies van Tinuzzz. Zo'n enthousiaste kandidaat, had zijn kompas bij zich voor spoorzoekopdrachten, heeft aardig wat geld in de pot gebracht, maar was toch het spoor bijster. Op wie zou hij gezeten hebben ? Titatoon weet het, want die kreeg zijn molboekje. Zo heb je er er geen en zo heb je er twee ::)

Ik won vandaag mijn vierde topito, dat betekent dus dat ik op de helft van mijn topo ben. Ik was op een gegeven moment echt de weg kwijt. Ik moest in de bus blijven en dat deed ik ook want ik gaf toen de ingrediënten door voor mijn lekkere gerechten. Maar ik zocht ook buiten verkoeling. Die zon doet rare dingen met een mens. Dolfie en MGM hebben mijn gerecht mogen maken, tja ze hebben hun best gedaan waarvoor mijn dank.

Gelukkig voelde ik me bij de volgende opdracht al weer een stuk beter. Zoals iedere keer als het op ideeën aankomt kijkt iedereen naar mij. Iedereen is bang om iets te zeggen, of heeft gewoon geen ideeën. De enige die wel eens een idee had was Tinuzzz maar ja die zit nu thuis.
Nu kwam Nicky met iets wazigs, echt waar die jongen moet nog veel leren....
Wederom ondanks mijn geweldige planning, ging het weer mis. ik denk bij de dames, die moesten streepjes zetten en daar zullen ze er wel een paar te kort hebben gezet.

En dan die derde opdracht, er was er weer eens eentje te laat. Ik doe maar gewoon geen commentaar geven. De executie van aankomende week zie ik toch wat zorgelijk tegemoet, eerst maar eens gaan denken wie een topo heeft verdiend.

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 27-02-2010, 21:12:50 »
Goedenavond biechtstoel,

Daar ben ik dan weer! Eindelijk mag ik dan melden dat ik 2 topito's heb  ::joehoe::. Ik was al bang dat het er niet meer van zou komen.
En poehee, wat was ik blij met mijn groen schermpje. Dat betekent dus gewoon dat ik nog even mee mag reizen in deze reis om de wereld in 80 dagen  ::jaja:: Beetje jammer voor Tinuzz maar ach, het is en blijft een spel met afvallers.

Zoals ik hier al eerder vertelde, is er toch iets mis met Lukie. In de bus zitten en ook buiten op zoek gaan naar verkoeling....... vreemd (volgens diverse psychologen is er dan sprake van schizofreen gedrag, maar daar gaan we het hier maar verder niet over hebben).

Die schoenen van Vieffan, ook zoiets geks. Ik heb ze in ieder geval niet aan, want ik leef niet op zo'n grote voet.

De kookopdracht vond ik geweldig. Heerlijk om een maaltijd in elkaar te draaien voor deze 3 grootheden. De druk om alles op tijd klaar te krijgen was groot, maar het is ons gelukt! (En Lukie: graag gedaan hoor, ik weet hoe vervelend jij het vind om die vis te zien "lijden"  ;D )

Het gedoe met die sleutels en puzzelstukjes op Paaseiland ging toch redeijk snel dacht ik.......... en waarom ik nu weer als laatste moest binnenkomen ??? tsja, wat moet ik daar op zeggen.......

Niets is wat het lijkt, misschien?

Ik ga vanavond op tijd mijn bedje in, ik ben doodop van al deze avonturen, maar geniet met volle teugen!

Dagdoei  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 1-03-2010, 23:07:57 »
Hallo biechtstoel,

Het is een beetje stil de laatste dagen. Wat zou er aan de hand zijn. Heeft Lukie4 ze misschien aangstoken met dat mysterieuze virus? Zijn ze met Vieffan op schoenenjacht? Zoeken ze Tinuzzz' mollenboekje? Of zou het iets anders zijn?

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #172 Gepost op: 1-03-2010, 23:09:51 »
beste biechtstoel,

ik ben benieuwd of daisy of mc deze week niet vergeten het molboekje te plaatsen ;D

gr. tdietz
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #173 Gepost op: 1-03-2010, 23:12:34 »
Beste, Biechtstoel.  ::zwaai::

Stilte voor de storm zéggen ze dan Daisy. Het was erg heftig de eerste dagen/weken en alweer 3 Afvallers. Het is echt een hele mooie ervaring en reis die we al achter de rug gehad hebben ben nog benieuwd naar welke andere landen we gaan, hopelijk gaan we nog naar Australié of iets dergelijks? Nog even en dan weten we eindelijk wie de mol is ben ik het of een ander maakt niet uit, we zullen er achter komen. >:D

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 1-03-2010, 23:29:13 »
pssssssssssssst Biechtstoel,

(Even tussen ons: mogen we donderdag een camera gebruiken? Die van Nicky is in het water gekletterd, en ik zou het zo leuk vinden om een paar foto's te maken van het feestje van Daisy  ::jaja:: )

Als het mag, frommel het ding dan maar ergens onderin mijn koffer! Ik zal niks verder vertellen  :) )

Welterusten!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #175 Gepost op: 2-03-2010, 18:14:53 »
Lieve biechtstoel,

Ik vond het toch wel zo fijn om door Ootje in die fontein gegooid te zijn. Ze is d'r helemaal van opgefleurd.  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 7-03-2010, 10:35:32 »
jph?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 7-03-2010, 10:38:03 »
het is pieter jan :P

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 7-03-2010, 10:41:48 »
je wilt eigenlijk gewoon JPdeMP ;)

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 7-03-2010, 14:08:54 »
Lieve Biechtstoel,
waarom zit iedereen met elkaar in de biechtstoel?

*schopt de rest eruit*

Ik was gister helemaal niet online geweest en had dus allang de nieuwe aflevering verwacht. Maar we moeten nog even wachten blijkbaar.