Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 26415 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De biechtstoel
« Reactie #180 Gepost op: 7-03-2010, 16:16:42 »
Lieve, Biechtstoel.  ::zwaai::

Wat een opluchting zég dat ik door ben en er zijn er nog maar 7 inclusief mezelf erbij gerekend over. Had niet verwacht dat er maar liefst 2 mensen af zouden vallen deze week, en we gaan naar Australié wat een geweldige ervaring had nooit verwacht dat we daar heen zouden gaan, en vond het zo vervelend dat Tdietz af moest vallen had dat nooit gedacht en Dolfie. Ik had haar sterk ingeschat, nu nog maar 2 vrouwen in het spel Vieffan en ootje. We gaan straks maar eerst even gezellig eten, en het op me in laten werken deze executie was het heftigst en dat zal het voorlopig wel blijven.  ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 8-03-2010, 19:49:08 »
Hallo biechtstoel!

Het heeft even geduurd maar ik ben er weer. Ik moest even bijkomen van afgelopen weekend. Dat was een leuke verrassing van MC, we gingen zomaar racen in de Formule 1! Iedereen heeft het fantastisch gedaan! ::bravo:: Goed geregeld van MC, ik moet eens uitzoeken welke ingangen hij allemaal in het paddock heeft... ::) Maar soms heeft meneertje het wat hoog in zijn bol... tss, ik beledigen? Kom op zeg! :P Gelukkig was Jamie Oliver er weer, wat kan die man toch fantastisch koken!

Ik ga weer want ik moet voorbereidingen gaan treffen voor de volgende ronde!

::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2010, 19:52:14 door Daisy »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #182 Gepost op: 8-03-2010, 19:50:48 »
Succes Daisy... ::hug:: ::bravo::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #183 Gepost op: 8-03-2010, 20:00:32 »
Beste biechtstoel

Ik ben een beetje in de war.
Dolfie weg, ook al maakte ik grappen over haar, ik vond het wel een leuke en actieve deelnemer. Zij postte hier geregeld en dat zorgde voor wat leven in de brouwerij. Nu dus verder zonder haar.
En dan Tdietz.... die wilde als reserve met mij mee naar de finale, noemde mij super irritant en had mij als reserve mol.
Ik had hem toch graag zien staan bij mijn reserve wiel. Had een stuk sneller gegaan als hij dat had gedaan ipv Nicky....
En ook al zo'n gezellige actieve poster. Ik hoop dat hij en Dolfie het net als KD volhouden om ons van de buitenkant commentaar te geven en ons misschien wel op het goede spoor te zetten.

Lieve biechtstoel, binnenkort moeten we ook maar eens praten over vieffan want daar gaat het volgens mij niet zo goed mee ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 8-03-2010, 21:40:11 »
lieve biechtstoel, ik ben hier voor het laatst denk ik  :\'(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #185 Gepost op: 8-03-2010, 21:43:45 »
lieve biechtstoel, ik ben hier voor het laatst denk ik  :\'(

ik ook denk ik  :-\\ ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 8-03-2010, 21:50:41 »
mijn bijdragen worden niet zo gewaardeerd :(

En ook al zo'n gezellige actieve poster. Ik hoop dat hij en Dolfie het net als KD volhouden om ons van de buitenkant commentaar te geven en ons misschien wel op het goede spoor te zetten.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #187 Gepost op: 8-03-2010, 21:52:31 »
Lieve, Biechtstoel....

We zitten alweer bijna op de helft van het spel en hebben al wat Kandidaten zien vertrekken vooral de laatste executie vond ik het ergst maar, zo is het spel maar toch zit het vertrek van Dolfie en Tdietz me niet lekker, ik mis ze wel de liefheid en spirit van Dolfie en de gezelligheid en onze snelheidsduivel en maatje Tdietz. Ik vraag me steeds meer af waarom Vieffan zo stil is speelt ze dat of is ze een beetje teruggetrokken na het vertrek van 2 kandidaten en zal wederom MGM de vrijstelling weten te pakken deze week en vraag me af waneer de Finale plaats vind eind maart of toch begin April nou, hopelijk krijgen we snel antwoord op deze vragen.... ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #188 Gepost op: 8-03-2010, 21:53:28 »

::hug:: ::hug::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 8-03-2010, 22:04:52 »

::schaam:: en Swifty natuurlijk ::cheerleader::

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 8-03-2010, 22:20:09 »
 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #191 Gepost op: 10-03-2010, 12:34:03 »
Hallo biechtstoel,

Het is wat verwarrend allemaal: het regelen van de opdrachten, het organiseren van de vliegreizen, problemen met visums, Daisy die snurkt, Jamie die ons lijkt te stalken, lokale schoonheden, kandidaten die als kippen zonder kop de opdrachten verprutsen, ...

Gelukkig kan ik hier nog wat tot rust komen. Goed, Australië, prachtig land! Leuk dat we daar even konden neerstrijken om enkele opdrachten te spelen. Helaas is het al tijd om verder te reizen. Nu ja, 'helaas', we gaan natuurlijk gewoon naar een volgende mooie bestemming!

Ondertussen zijn we al een dikke twee weken onderweg. Hopelijk gaat alles goed met RN want we zijn al een tijdje niet meer in ons hoofdgebouw geweest. Ik moet er weer vandoor, nog eens de komende opdrachten overlopen want Daisy ligt waarschijnlijk nog te genieten van haar kingsize-bed.

Tot later biechtstoel ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 10-03-2010, 15:59:00 »
Hallo biechtstoel,
 want Daisy ligt waarschijnlijk nog te genieten van haar kingsize-bed.

Tot later biechtstoel ::zwaai::

alleen ???

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #193 Gepost op: 10-03-2010, 20:23:51 »
Lieve biechtstoel,

Het was weer een roerige paar dagen. Een dubbele executie, de pot verloren. En nog steeds die twijfel. :-\\ Ik heb intussen mijn limerick bij de spelleiding ingeleverd en hopelijk mijn verdachten eveneens goed op een rijtje. Op naar de test! En nu maar hopen dat die limerick topito's oplevert. Een vrijstelling zou op dit moment niet slecht uitkomen...

Mgm

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #194 Gepost op: 13-03-2010, 19:11:00 »
Lieve, Biechtstoel wat een geweldige opdrachten weer en wat was Australie toch prachtig, met name het opera house. Bij de executie was ik als 2e aan de beurt en het kleurde GROEN! ik was zo intens blij. De executie ging erg snel en helaas was het voor Titatoon afgelopen maar, dat knulletje was erg fanatiek dus een concurrent minder, voor hem jammer dat hij zijn Mollen boekje niet terug kreeg maar tjah dat is het spel dat hoort er eenmaal bij. De race is nu echt begonnen bij sommige is het meer dan a game..! Jammer dat we niet naar nieuw zeeland gingen maar misschien komt dat nog wel hopelijk blijf ik in het spel het spoor word steeds helderder en Hong Kong daar kan je toch geen NEE tegen zeggen haha, wel lachen hoor dat Ootje haar mantel kwijt was wel raar want naast haar zit er nog 1 dame in het spel Vieffan toch haha! Ik zal niets zeggen hoor tegen Ootje  ::love:: De opdracht met de liedjes waren erg leuk ik mis de muziek wel hoor. We zijn nu zo hard met het spel bezig maar, het is zo n fijn gevoel zit er helemaal in.... tot volgende week lieve Biechtstoel.... ::bravo:: ::bravo::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 13-03-2010, 23:05:46 »
Beste biechtstoel, ik zit er over in dat Titatoon er uit is. Want behalve dat hij en Tinuzzz en Tdietz mijn eerste roommates waren en alledrie met een T begonnen, zijn ze er dus nu allemaal uit. En Titatoon was wel een klein beetje mijn maatje. Zelfde leeftijd enzo. =(

::zwaai:: ::zwaai:: biechtstoel.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #196 Gepost op: 13-03-2010, 23:12:39 »
Beste biechtstoel, ik zit er over in dat Titatoon er uit is. Want behalve dat hij en Tinuzzz en Tdietz mijn eerste roommates waren en alledrie met een T begonnen, zijn ze er dus nu allemaal uit. En Titatoon was wel een klein beetje mijn maatje. Zelfde leeftijd enzo. =(

::zwaai:: ::zwaai:: biechtstoel.
misschien kunnen tita, tinuzzz en ik wel een groepje vormen
T3 ::jaja:: ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 13-03-2010, 23:15:41 »
Lieve Molow, het gaat niet om leeftijd maar om HERSENS! >:D

Die ik dus wel heb want ik zit er nog in?  ::hypocriet::

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #198 Gepost op: 13-03-2010, 23:15:58 »
T3  ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 13-03-2010, 23:24:08 »
Lieve biechtstoel,

Schokkend nieuws ... ik heb afluisterapparatuur gevonden, dat niet van ons is. Alle biechts werden zomaar afgeluisterd! :o Gelukkig heb alles nu vernietigd. >:D

Back to the game. Wat een enerverende dagen weer. Ik moest MC weer eens redden, al kon hij er dit keer weinig aan doen. In Hong Kong zaten we in een schitterend hotel, al hebben de kandidaten er weinig van kunnen genieten. We hebben ze even naar Victoria Peak Garden gestuurd om stoom af te blazen. Dat hebben ze blijkbaar iets teveel gedaan, want de opdracht erna ging gelijk de mist in. In China werd gelukkig weer wat geld verdiend. Zoals het nu gaat, gaan we flink in de plus eindigen, want de kandidaten verdienen veel minder dan we hadden begroot. Maar misschien kunnen we nog een keertje groots uitpakken.

Ik heb veel zin in de komende dagen, er komen weer leuke opdrachten aan.

Dag biechtstoel!

::bravo:: ::zwaai::