Beste biechtstoel,
Dat was het dan, The Virtual Mole zit erop voor mij. Wat een teleurstelling! Jaren keek ik uit naar een digitaal realityprogramma. Ik was dolblij dat ik geselecteerd was als kandidaat. Het was geweldig om aan de proeven in de eerste aflevering te mogen meedoen. Gelukkig was de eerste opdracht direct een schietspel, want dat vind ik meestal het leukst. Het viel me wel tegen dat ik de race met de Romeinse paardenkarren niet won. Als ze me op een van die paarden hadden gezet, had ik iedereen eraf gereden! Ik vond het ook bijzonder spectaculair om in zo'n boot door en langs Venetië te scheuren, ik voelde me net James Bond in Moonraker.
Maar dan dat rode scherm. Was mijn tactiek niet orde? Liet mijn gevoel me in de steek? Was ik te goed van vertrouwen? Had ik last van een tunnelvisie? Of ben ik belazerd?
Het zal nog weken duren voor ik een antwoord krijg op die vragen.
ik vind de schietopdrachten ook altijd het leukst
beste biechtstoel,
de eerste executie zit er weer op, gelukkig had iemand al een rood scherm voordat ik de mijne heb gezien, want ik denk dat ik zou zijn bezweken onder de druk. Ik vind het wel jammer dat KD zo vroeg afviel, we waren roommie's en doordat we die paar opdrachten bijna telkens in dezelfde groep hebben gezeten leerde ik hem steeds beter kennen, ik ben bang dat hij er misschien uit ligt door mij
Ik ben wel benieuwd naar de aankomende dagen, de opdrachten vond ik wel leuk, ik was misschien iets te enthousiast met die metro-opdracht, ik reis bijna elke dag met de metro en dacht wel te weten wat we moesten doen, helaas zat die dikke engelse in de weg, of deed vieffan slechts alsof, ze was redelijk verdacht bezig iig
maar ik ben wel blij met de keuze van groep 4 in het finse bos, weg uit die kou, brrr