*Lukie4 doet eens even de deur dicht.Dat heen en weer geloop hier. De afgelopen dagen waren nogal hectisch, dus even rust.
Lieve biechtstoel wat een gedoe weer. Ik wil graag even met je van gedachte wisselen over een aantal rare zaken.
Ik begin af en toe het gevoel te krijgen dat niets is wat het lijkt.
Vieffan krijgt nu pas door dat we begonnen zijn. Molow is opeens heel actief aan het doen en wil nu ook avatar (voor 6 dagen
). En dan nog het verlies van swifty mijn mond viel open
Swifty was toch één van de positivo's in de groep. heel wat anders dan die
van een ootje.
En dan moet ik ook nog even het boetekleed aantrekken. Ik opende een discussie over de pot en wie die mocht beheren. De productie had hem gewoon aan MGM gegeven maar ik vond dat dat een groepsbeslissing was. Nu heeft de groep gekozen en hoe.....
Onze vrolijke fotograaf strooit gewoon ruim 1000 euro de oceaan in. Hoewel ik daar niets aan kan doen voel ik me daar wel degelijk mede verantwoordelijk voor.
Tot slot vrees ik toch erg voor Titatoon, die jongen loopt als kip zonder kop te zoeken naar zijn molboekje en is nergens anders meer mee bezig. Ik zal zijn schaterlach wel missen als blijkt dat hij volgende week dat gevreesde scherm krijgt.