Goedenavond biechtstoel,
Daar ben ik dan weer! Eindelijk mag ik dan melden dat ik 2 topito's heb
. Ik was al bang dat het er niet meer van zou komen.
En poehee, wat was ik blij met mijn groen schermpje. Dat betekent dus gewoon dat ik nog even mee mag reizen in deze reis om de wereld in 80 dagen
Beetje jammer voor Tinuzz maar ach, het is en blijft een spel met afvallers.
Zoals ik hier al eerder vertelde, is er toch iets mis met Lukie. In de bus zitten en ook buiten op zoek gaan naar verkoeling....... vreemd (volgens diverse psychologen is er dan sprake van schizofreen gedrag, maar daar gaan we het hier maar verder niet over hebben).
Die schoenen van Vieffan, ook zoiets geks. Ik heb ze in ieder geval niet aan, want ik leef niet op zo'n grote voet.
De kookopdracht vond ik geweldig. Heerlijk om een maaltijd in elkaar te draaien voor deze 3 grootheden. De druk om alles op tijd klaar te krijgen was groot, maar het is ons gelukt! (En Lukie: graag gedaan hoor, ik weet hoe vervelend jij het vind om die vis te zien "lijden"
)
Het gedoe met die sleutels en puzzelstukjes op Paaseiland ging toch redeijk snel dacht ik.......... en waarom ik nu weer als laatste moest binnenkomen
tsja, wat moet ik daar op zeggen.......
Niets is wat het lijkt, misschien?
Ik ga vanavond op tijd mijn bedje in, ik ben doodop van al deze avonturen, maar geniet met volle teugen!
Dagdoei