Hele leuke aflevering (heb em pas vandaag gezien), goede opdrachten en veel humor van mol Lubach...
Ik ga deze aflevering denk ik ook nog helemaal uitpluizen, want er zat inderdaad veel in. Het is wel moeilijk om hierin nog een mol te kunnen ondekken, laat staan je bezig houden met hints.
-Tot dusver zat er in vele series een Meet Your Mole opdracht-waar een hint in zat, maar ik denk dat ie nog nooit zo moeilijk is geweest als deze keer. We moeten er achter komen wat de juiste bedoeling is van de opdracht. Ik kan me herinneren in de serie met Inge, dat zij als enige twee keer getoond werd en toen was het voor mij al heel erg duidelijk dat zij het moest zijn, want er was waarschijnlijk gewoon besloten iedereen precies een keer willekeurig te tonen bij foute antwoorden en één iemand had de vragen goed dus dan werd de mol getoond. Aangezien die al eerder was getoond op de willekeurige plek kon het niet anders.
Bij deze opdracht dit jaar werd er 3x naar Frits gekeken door een telescoop als ik het goed heb. Zou hij daarom ook de mol zijn?? Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat iemand de opdracht goed heeft weten te doen, omdat het gewoonweg te ingewikkeld was om te begrijpen wat de bedoeling was.
Verder denk ik als er een hint in zit dat we het dan in combinatie met de hint (geenclue) uit de vorige aflevering moeten combineren vanwege de Japanse tekens die naar deze aflevering wezen.
(Gelukkig had ik het goed dat er niemand afviel en dat Sanne jokers kreeg, is weer een voordeel voor de poule voor mij)
Maar eh.. wie gaat er mee sjoelen??