De geheime boodschap achter de museumopdracht? Wat was de boodschap, de rode draad die je moest volgen? Ik hoop het antwoord gevonden te hebben.
Volgens mij moest je de foto's kiezen vanuit het standpunt van de mol. De mol twittert bijv. Zie jij, zie jij vanavond wat ik zie...? Dus de foto's vanuit het standpunt v/d mol zou je naar de mol brengen.
Zo zag je een foto met uitzicht op de rijbaan. Dus als de mol één van de begeleiders bij de rij opdracht was moest je voor die foto gaan. Zo was er een foto van Arjen bij de barbecue en een van Pieter Jan. En bij de foto's met Pieter-Jan en Arjen bij de barbecue had je dan moeten kiezen voor de mol die of Arjen of Pieter Jan zag. Sanne zag Pieter Jan, want zij ging als eerste weg bij de geboeide opdracht, en Erik of Barbara (weet het niet meer uit mn hoofd) zag Arjen na de boei opdracht als eerst.
Ik hoop de aflevering strx snel terug te zien om nog meer aanwijzingen te vinden voor deze theorie, want heb het maar 1 keer kunnen zien. En mijn gevoel zegt dat dit moet kloppen.
Iemand nog aanvullingen?