lastig. Ik ben het toevallig pas gaan volgen vanaf de BN'er series. Maar heb later wel seizoen 1 en 2 terug gekeken. Serie 3 voor de helft. Ik ga dus kiezen tussen de BN'er series.
serie 5: Marc-Marie was geniaal hier. Me zo kapot gelachen!
serie 6: Milouska vond ik niks, maar de serie met Frédérique was zo mooi, zo vol met haar levenlust, haar genieten van alles om haar heen. Ik zou deze serie niet hebben willen missen door Frédériquei
serie 7: het was al snel bekend dat het Inge was. Was op zich wel een leuke serie, maar niet fantastisch. Heb wel geweldige herinneringen aan de molspeurdag toen. Samen met Romy naar Huizen. Romy die bij Karel, Eva en Paul in de tuktuk mocht zitten. Dat was echt geweldig voor haar en daarom voel ik me eigenlijk wel een beetje schuldig dat ik deze als een minder seizoen bestempel. Dick Jol was ook hilarisch.
serie 8: Heerlijk genoten van Edo, wat een fantastische vent. De rest van de groep was ook leuk, al vond ik Dunya weer niet leuk.
serie 9: ik vond het wel een opmerkelijke switch van Noord-Ierland naar Jordanië. Maar ik vond de mol tegenvallen. Aniek deed alles fout, Jon heeft niet meer gedaan dan Aniek. Daarom blijf ik bij dat Aniek de mol was
Maar de groep heeft niet echt indruk gemaakt op me.
Serie 10: een leuke groep, vooral de mannen die nu nog over zijn: Arjen, Erik en Frits. Kim vind ik ook leuk en van degenen die er al uit zijn vond ik Barbara en Loretta ook leuk. Sanne vind ik naief en daardoor minder leuk. Ze komt zo dom over in de serie. Ze zal ongetwijfeld aardig zijn irl, maar in de serie irriteer ik me vaker dan dat ik om haar moet lachen. Alhoewel, de laatste aflevering vond ik haar wel weer oke.
Dus van de BN'er groepen ga ik voor serie 7 en 9.
van de niet BN'er series heb ik de helft niet gezien (maar wel de dvd's dus ik kan ze nog terug kijken). Maar van wat ik gehoord heb zijn dat serie 1 en 4.
(herinner me uit serie 2 dat ze aangehouden werden met een busje, en dat ze moesten uitleggen wat ze gingen doen
aan Schotse agenten... Dat ze geen rijbewijs hadden omdat die afgepakt was enzo
.. en natuurlijk Nico in dat weiland
)