Ik zit maar steeds met die vraagtekens op de koffers.
In 1 koffer zou een diner zitten en het diner heeft ook plaatsgevonden.
Er was 1 lege koffer en dat was een vrijstelling en ook is uitgevoerd.
Dan blijven er nog 2 koffers over: de koffer met de joker(s) en de koffer met het gouden vraagteken.
Frits had een vraagteken en deze was goed geraden door Erik, maar we weten niet wat er daadwerkelijk in zat. Waren het de jokers of het gouden vraagteken. In ieder geval krijgt Frits niks.
Voor mij dus allemaal een vraagteken van wat er hier aan de hand is. De manier hoe het op de kaartjes is geschreven vind ik ook vreemd:
Sanne heeft: ? vraagteken ? (maar dan onder elkaar)
Frits heeft: ? - koffer (naast elkaar) (betekent dit iets min de koffer?)
Als ik denk aan vraagtekens dan denk ik, wat bleef een vraagteken in deze serie.
In aflevering 2 was er een gouden kat, het kamernummer van Sanne en Kim was niet zichtbaar en we weten niet wat er in de koker zat die Sanne niet heeft gevonden.
In aflevering 6 was er een gouden boedha en Sanne eindigde daar. Kim en Sanne hebben kamernummer 527. In de toren blijft weer iets onduidelijk. Als Sanne in de toren voor de tramremise kiest zien we niet welk cijfer erbij staat. Koker en tram kan dan gekoppeld worden als zijnde dat we iets niet weten.
In aflevering 6 verdient Arjen 4 jokers en geeft er eentje aan Frits. Hij heeft er dus nog 3 over en niet heeft gebruikt.
In aflevering 7 valt Arjen af en het vreemde is dat als hij eruit gaat er nog 2 jokers zijn die verdeeld mogen worden. Waar is die andere joker?
Dit vraagstuk houdt mij nogal bezig en ik kom er nog niet achter wat het allemaal betekent.
Iemand anders een idee of aanvulling?