Ik vind het anders wel erg een mengsel van rood en geel, of te wel oranje. Maar als jij alles al op een rijtje hebt, laat het ons dan maar precies weten wat de juiste volgorde is van de foto-tentoonstelling. Als je antwoord is dat wij dat zelf moeten uitvogelen, dan denk ik dat jouw theorie eigenlijk nogal zwak is: anders had je het wel aangedurfd om het hier volledig neer te zetten.
Zolang je blijft in 'tips' en niet gewoon je mening zegt, blijft het allemaal nogal mystiek en magisch: alleen jij weet precies wat je bedoelt en je kan naar gelang van andermans antwoorden zelfs je mening verfijnen of wijzigen. Niemand komt er toch achter. Ze hadden gewoon je tips niet begrepen.
Voor de duidelijkheid, ik wil niemand hier op het forum afschrikken om iets te posten, meedoen met de discussie is juist hartstikke leuk. En nieuwe inzichten en argumenten brengt ons allemaal misschien wel dichter bij de mol. Hoe gek of raar een argument ook mag klinken, het is allemaal goed! Maar het is juist de reden waarom je iets denkt wat belangrijk is. Als het achteraf niet klopt, of iemand heeft een tegenargument, dat maakt allemaal niet uit: dat hoort bij een discussie!