Ja, dat is geloof ik eigenlijk mijn punt. Ik heb bij Dennis wel heel veel hints gezien (achteraf) maar zo weinig mollenstreken... Ja, een paar wel hoor, maar ik vond het weinig gewaagd allemaal..
Maar het hangt er natuurlijk allemaal van af wat je zelf belangrijk vind aan een mol, wat hem/haar een goede mol maakt. Vind je het belangrijk dat hij niet ontdekt wordt, of vind je het belangrijk dat jíj hem/haar niet ontdekt hebt? Of vind je het, zoals ik, belangrijk dat een mol vooral geld uit de pot houdt en mollenstreken uithaalt. Het is maar net wat je het belangrijkste vindt.
denk dat je daar wel een punt hebt.
voor mij is het ook belangrijk dat de mol idd veel geld uit de pot houd en mollenstreken uithaalt. daarnaast vind ik het tof als de mol dat kan doen zonder enorm verdacht te worden. heel fanatiek je best doen en ontzettend gefrustreerd raken als een ander ( uhu ) het verkloopt. en vervolgens zelf de boel verzieken.
in mijn ogen is er veel verloren gegaan met de komst van de bn ers. de eerste series vond ik waanzinnig. kandidaten die enorm voor het spel gingen en allemaal graag die pot wilden winnen.
momenteel is er voor de mol weinig eer te behalen, aangezien hij/zij 9 mollen om zich heen heeft die liever verdacht willen worden dan geld binnen willen halen.
jammer jammer, al is dat een andere discussie !
ik ga nog steeds voor george als oppermol en dennis op een goeje 2e plek