Auteur Topic: Wat was de beste molactie ooit en waarom?  (gelezen 19792 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #20 Gepost op: 13-02-2010, 11:34:11 »
Dennis en de mexicaanse pinata-poppen. Hij komt op het 'grandioze' idee om de letter G van Georgina te vormen met die poppen en is vervolgens gepikeerd dat de kandidaten de juiste pop niet uitkiezen  ::rofl:: ::rofl::

Sta mij toe er een plaatje bij te plakken (beelden zeggen immers meer dan woorden hebben we van PJ geleerd):

::rofl::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #21 Gepost op: 13-02-2010, 13:01:07 »
1. George die bij de geldwagenopdracht rondjes bij de prullenbak rent, waar hij net zijn verdiende geld in heeft gegooid

Das ook wat, bereid ik me voor het hele topic door te spitten om te kijken of mijn favoriet al genoemd was ... staat ie er al als eerste !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #22 Gepost op: 13-02-2010, 16:28:01 »
- Nico die Dan afleidt tijdens de zandloperopdracht, waardoor die een vinkje vergeet te zetten op de lijst en ze te laat bij Angela komen. O wat was Cor toen kwaad, ik heb me kapot gelachen. ::rofl::
was dat met de beroemde uitspraak: Ik had niets tegen de mol, maar nu wel?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #23 Gepost op: 13-02-2010, 16:47:21 »
was dat met de beroemde uitspraak: Ik had niets tegen de mol, maar nu wel?

Inderdaad. ("Nou heb ik echt iets tegen de Mol..!") Cor die Nico zo onschuldig vond..

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #24 Gepost op: 13-02-2010, 21:24:47 »
En wat te denken van de molactie, die door een fout van de productie te zien was voor alle kandidaten? Regelrechte horror voor een mol!

Voor de precieze uitleg dit stukje van Heinz z'n site:
Citaat
Tijdens de mijnproef (aflevering 4) wordt een grote fout gemaakt. Marc had instructies gekregen om in de mijn eens lekker rustig aan te doen. Dit zou leuke beelden opleveren voor de laatste aflevering waarin de molacties van Marc getoond worden. Maar op de een of andere manier hebben de kandidaten Marc kunnen zien in de mijn. Marc heeft zich er nog enigszins uit kunnen praten door te zeggen dat hij dacht dat tijd die opdracht niet het probleem zou zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #25 Gepost op: 13-02-2010, 21:38:25 »
En Marc die inderdaad volgens instructies eens lekker lollig doet en de tijd neemt.. en dan de nachtmerrie voor de makers: alle kandidaten staan te kijken! ::oink::

Uit die zelfde prachtige serie: Marc die instructies krijgt (van Bart de Pauw) om de oortjes in te doen voor de speurtocht en daarbij totaal niet lijkt te luisteren omdat ie met die oortjes zit te klooien. ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 13-02-2010, 21:41:02 »
En Marc die inderdaad volgens instructies eens lekker lollig doet en de tijd neemt.. en dan de nachtmerrie voor de makers: alle kandidaten staan te kijken! ::oink::

Uit die zelfde prachtige serie: Marc die instructies krijgt (van Bart de Pauw) om de oortjes in te doen voor de speurtocht en daarbij totaal niet lijkt te luisteren omdat ie met die oortjes zit te klooien. ::rofl::

En Marc die als mol de goede vijs aanwijst, en vervolgens niemand die hem gelooft  :-X ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #27 Gepost op: 13-02-2010, 21:43:11 »
En Marc die als mol de goede vijs aanwijst, en vervolgens niemand die hem gelooft  :-X ::rofl::

Hebben we toch mooi een nieuw woord door geleerd: vijs. ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-02-2010, 21:43:52 »
Hebben we toch mooi een nieuw woord door geleerd: vijs. ::rofl::

Ja! Haha. En uit deze serie nog zo'n raar woord: hesp!  ;D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #29 Gepost op: 13-02-2010, 21:48:16 »
Hesp kende ik al van Samson en Gert. :P

Politieagent: "Ge hebt met die koker gefoefeld." Sandra: "Onnozelaar!"

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.. ;)

(In de categorie uitspraken/molacties blijf ik ook "driefm?" geweldig vinden.)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2010, 21:49:48 door Heinz »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-02-2010, 21:56:15 »
Zo plezant hè, die Belgen  ::rofl::

Om het af te leren nog één zo'n molactie om nooit te vergeten: Amin die bij de foto-opdracht voor het woord 'verblind' kiest omdat het zo'n moeilijk woord is om te fotograferen. En dan vervolgens dat legendarische moment met de meneer die 'verblind' naar een etalage moet kijken... "kijk ik verblind genoeg zo?"

Toen we na de finale een molwandeling gingen maken door Zwolle hebben ook wij zo'n onwetende voorbijganger 'verblind' laten spelen bij dezelfde juwelier. Ook deze arme gans snapte er niets van.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-02-2010, 22:19:51 door Lautjuh »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #31 Gepost op: 13-02-2010, 22:13:47 »
Kennen jullie nog herrineren bij de molacties van 2002 op het laatst dan zag je George rennen en ging een wc in pakte water gooide het in zijn gezicht en rende maar op de camera leek het echt dat hij heel hard rende terwijl hij deed alsof en dat water leek zweet, en molgeld gooide hij in de prullenpak dat vond ik echt leip om te zien blijft me echt bijstaan zulke leuke molacties kan ik me niet meer herrineren je ziet het altyd heel snel vind ik beetje jammer van de afgelopen jaren vinden jullie niet?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #32 Gepost op: 13-02-2010, 22:14:48 »
"kijk ik verblind genoeg zo?"

Toen we na de finale een molwandeling gingen maken door Zwolle hebben we weer zo'n onwetende voorbijganger 'verblind' laten spelen bij dezelfde juwelier. Ook deze arme gans snapte er niets van.  ::rofl::

Fantastisch! Schitterend om terug te zien! ::rofl::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2010, 00:08:19 »
Ik zag eerst de foto en dacht meteen "Hee dat lijkt Amin's Verblind wel..." en verrek  ::)

Wel een inside joke want als je Amin niet kijkt snap je hem echt niet  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #34 Gepost op: 14-02-2010, 00:35:16 »
George, die tijdens een avondje in de kroeg van blijdschap met het geld gaat gooien, geld verliest en dat iedereen dan nog denkt 'tsjah, dat is gewoon George!'
No Milk today???

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2010, 16:51:25 »
Ik vond het wel errug leuk te zien hoe Dennis op het cruiseschip met geld aan het strooien was!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-02-2010, 19:10:11 »
Wat geen molactie is maar wel een bijzonder molmoment is Milouska in de kapelopdracht. Het was echt zo'n tricky opdracht. Als iemand alle vragen goed had gehad was de mol zo ontmaskert door haar donkere huidskleur. En wat als ze de kaars niet op tijd uit had gekregen... brr, krijg nog steeds de kriebels als ik eraan denk.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 19-02-2010, 15:15:29 »
Haha ik zie de aflevering net terug, hulpmol Jim  ;D
In de links-rechtsopdracht moeten de kandidaten een telefoonnummer vinden. Yvon neemt op maar drukt 'per ongeluk' weg. Een paar minuten later belt Jim weer. Lottie neemt op. Jim: "oh Lottie, ben jij het. Doei."

::rofl:: ::rofl::

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 19-02-2010, 16:07:49 »
Zo plezant hè, die Belgen  ::rofl::

Om het af te leren nog één zo'n molactie om nooit te vergeten: Amin die bij de foto-opdracht voor het woord 'verblind' kiest omdat het zo'n moeilijk woord is om te fotograferen. En dan vervolgens dat legendarische moment met de meneer die 'verblind' naar een etalage moet kijken... "kijk ik verblind genoeg zo?"

Toen we na de finale een molwandeling gingen maken door Zwolle hebben ook wij zo'n onwetende voorbijganger 'verblind' laten spelen bij dezelfde juwelier. Ook deze arme gans snapte er niets van.  ::rofl::

Is dat niet die Jeroen waar ik het laatst over had?
Ananas

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #39 Gepost op: 19-02-2010, 16:11:40 »
Deze meneer was een toevallige voorbijganger die we hebben weten te strikken om verblind naar de juwelen te kijken. Of hij misschien ook Jeroen heet, ik weet het niet.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!