Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Dennis en de mexicaanse pinata-poppen. Hij komt op het 'grandioze' idee om de letter G van Georgina te vormen met die poppen en is vervolgens gepikeerd dat de kandidaten de juiste pop niet uitkiezen
1. George die bij de geldwagenopdracht rondjes bij de prullenbak rent, waar hij net zijn verdiende geld in heeft gegooid
- Nico die Dan afleidt tijdens de zandloperopdracht, waardoor die een vinkje vergeet te zetten op de lijst en ze te laat bij Angela komen. O wat was Cor toen kwaad, ik heb me kapot gelachen.
was dat met de beroemde uitspraak: Ik had niets tegen de mol, maar nu wel?
Tijdens de mijnproef (aflevering 4) wordt een grote fout gemaakt. Marc had instructies gekregen om in de mijn eens lekker rustig aan te doen. Dit zou leuke beelden opleveren voor de laatste aflevering waarin de molacties van Marc getoond worden. Maar op de een of andere manier hebben de kandidaten Marc kunnen zien in de mijn. Marc heeft zich er nog enigszins uit kunnen praten door te zeggen dat hij dacht dat tijd die opdracht niet het probleem zou zijn.
En Marc die inderdaad volgens instructies eens lekker lollig doet en de tijd neemt.. en dan de nachtmerrie voor de makers: alle kandidaten staan te kijken! Uit die zelfde prachtige serie: Marc die instructies krijgt (van Bart de Pauw) om de oortjes in te doen voor de speurtocht en daarbij totaal niet lijkt te luisteren omdat ie met die oortjes zit te klooien.
En Marc die als mol de goede vijs aanwijst, en vervolgens niemand die hem gelooft
Hebben we toch mooi een nieuw woord door geleerd: vijs.
"kijk ik verblind genoeg zo?"Toen we na de finale een molwandeling gingen maken door Zwolle hebben we weer zo'n onwetende voorbijganger 'verblind' laten spelen bij dezelfde juwelier. Ook deze arme gans snapte er niets van.
Zo plezant hè, die Belgen Om het af te leren nog één zo'n molactie om nooit te vergeten: Amin die bij de foto-opdracht voor het woord 'verblind' kiest omdat het zo'n moeilijk woord is om te fotograferen. En dan vervolgens dat legendarische moment met de meneer die 'verblind' naar een etalage moet kijken... "kijk ik verblind genoeg zo?"Toen we na de finale een molwandeling gingen maken door Zwolle hebben ook wij zo'n onwetende voorbijganger 'verblind' laten spelen bij dezelfde juwelier. Ook deze arme gans snapte er niets van.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
670 gasten en 6 vaste bezoekers