Wat thorinnl posste heb dagen geleden ook al gepost....heb toen deze opdracht uitgebreid uitgeplozen en kwam tot dezelfde conclusie als thorinnl....door hoog proberen te komen bij de 1000 treden opdracht dwong hij de onderste 3 om hun scherm af te komen...in mijn ogen een molactie!
Arjen is still my number 1 mole!!
Ik ben het na 10 keer nog steeds met je eens maar ik hoop dat je je wel bedenkt dat het hier niet om Arjen als persoon gaat maar om de plek waar hij staat. Wat ik bedoel is dat we het eens zijn dat dit de ideale mol positie is maar wat we niet weten is of iemand anders hier misschien wel wou staan. Misschien wou Frits,Erik of wie dan ook daar staan maar is het simpelweg niet gelukt.
*Edit* ik bedenk me opeens nog iets. Als de mol voor jokers gaat is het een risico. Je hebt als mol kans dat de kandidaten onder je ook jokers kiezen en die dan ook krijgen. Hierdoor zouden dan meerdere mensen hun scherm durven te kiezen. Misschien zou de mol wel voor geld gaan omdat er toch meer uitgaat bij de schermen dan dat er hier in gaat.