Nu dacht ik effe dat ik een zeer mooie tip had voor jullie molloten
, maar nu zie ik dat de hele reutemeteut van 'De Kinderpuzzel' al eerder gepost is. Soit, kijk er wel naar uit nadat ik er stukjes van had gezien in 'De Laatste Show'. Daar werd door Michiel Devlieger (kennen jullie hopelijk nog wel) toch opgemerkt dat hij sterk onder de indruk was van het programma. Dat belooft dus goed te worden. En Bart De Pauw bedacht in het verleden al echt geschift goeie dingen. Voor zover ik er stukjes van heb gezien, verwacht ik dat het echt wel een programma is voor kijkers van 'De Mol'.
In 'De Kinderpuzzel' zitten van die gelijkaardige spelletjes als in 'De Mol' neem ik aan, ingewikkeld dus en er is ook nog eens ruimte voor bedrog. 32 kinderen, waarvan er maar 14 horen bij de koppels. 't Zal zeker geen kouwe pap zijn om die kinderen te linken aan de ouders. Zie het al zo voor me, ouders die kinderen beginnen ondervragen, anderen die doen alsof het hun kinderen zijn, etc.
Het spel is ook online te beleven vanaf vanavond. Volgens mij kunnen we dus zelf ook de kinderpuzzel leggen en meespeuren of zoiets in die aard ... Ben benieuwd!
http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel/beleef-de-kinderpuzzel