Lastig hoor hoe dit te duiden. Ik hoor net Verhagen op de radio en die houdt bij hoog en laag vol dat hij gelijk heeft. Even daarvoor was Slob aan het woord. Hij wil het niet over de schuldvraag hebben, maar heeft in de zin daarvoor al 2x de PvdA beticht van onwil en onkunde. Wouter Bos ondertussen houdt dan eindelijk een keer zijn poot stijf en krijgt de rekening gepresenteerd. De schuld en waarschijnlijk een val van zo'n 20 zetels bij de volgende verkiezingen. Dit lijkt me voor hem het tijdstip om op te stappen en het roer aan Diederik Samson te geven. Ik ben altijd een fan van hem geweest, maar hij is zo slecht in positieve publiciteit genereren. Op de een of andere manieren komen de goede punten van hem (en van de pvda als geheel) nooit goed door naar de Nederlandse samenleving.
Ik hou mijn hart vast voor de verkiezingen. Ik ben het erg met Swifty eens. Iedereen met een hele hersencel ziet al dat Wilders nooit niets niet kan bereiken, maar als ze nu een beetje gemeentelijk al waren gestruikeld hadden ook degene met een halve hersencel dat wel ingezien.
Het gaat een rampenformatie worden.
CDA 20, Wilders 20, D66 20 VVD 15, PvdA 15, Groenlinks 15, Sp 15, Trots 5, CU 5, SGP 3, PvdD 2. Dan mis ik er nog 5 geloof ik, nou verdeel die maar eerlijk over bovenstaande partijen en het is duidelijk dat we een 4 partijen kabinet moeten krijgen......