Ik denk ook niet dat het congres tegen gaat stemmen, maar om te zeggen dat CDA'ers geen principes hebben is gewoon onzin. Ik ken een aantal mensen, dat zijn echt fantastische mensen, die zich totaal niet meer bij het CDA thuisvoelen, alleen kunnen ze nergens anders heen. Wat te denken van die actie in Trouw opgezet en ondertekend door heel veel CDA'ers.
Het punt is dat de partijtop er gewoon voor gaat zorgen dat het er doorheen wordt gepusht. Mensen worden onder druk gezet (Wat denk je dat er met Klink is gebeurd?), de mensen die tegenstandpunten willen laten horen, krijgen maar 1 minuut spreektijd etc. Ik hoop van harte op het CDA congres. Hopelijk zitten er genoeg goede mensen tussen. Maar dat is ook al een punt van discussie. Er kon maar een bepaald aantal mensen komen en wrs krijgen vooral voorstanders van het regeerakkoord een uitnodiging.
Tja, als het CDA zeker wil weten dat ze over vier jaar (of bij de eerstkomende verkiezingen, hopelijk eerder), niet meer zullen bestaan, dan zou ik nu lekker gaan regeren.