idd,momenteel gelijkt de politiek iets meer kleur te gaan krijgen,maar ook dat is al totaal niet echt vreemd, natuurlijk is in feite wat brood en spelen,ooit genoeg geweest , nu zien we ander onnuttigheden die ons(mij) aan schermen kluistert,en hebben we dan respekt voor Dhr Cohen,eerlijk gezegd ik wel- wees bereid af en toe een flinke verbale tik op de vingers te aanvaarden ,
, zou overigens dhr Kok ,een vaderlijker uitstraling hebben gehad,of de economen Bos, of bubbles wie zalhet ooit zo vooruit kunnen zeggen? in volle vaart kachelt Europa door de logheid, of is het traagheid des harten nu bijna onafwendbaar uit een ideologische ,dat zal zich wel vertalen door die economische "impasse"
zucht moe, ik houdt dit niet vil, wel eh,.. vol mijn hersenen vvluchten even weg naar een stom spelletje of een onbetaalde boodschap, ik ga ( wie lachen er al aan de zijlijn)
snel 60 slagroomsoesjes kopen, voor de club waar ik op Zondag wel weer zal aankomen, en daar denken ze
voor mij, met thee, en enige koffie ,zo is het nut van de slagjroom en het totje nu maar wwer bewzen aan de toekijkende zijlinen, pfffff zou Lukie44 Zeggen wat een na ofzijspel,let niet op de pianoverkoper,ik wist het I T " S' all
In the game
en uiterhard geen vakantie eh;'' garantie viir de toekomst!.
!
t, of een opvolger
,