Je eerste alinea was een vraag, dus ik geef antwoord. Alleen wordt het langzamerhand een beetje frustrerend dat jij en anderen steeds dezelfde vragen blijven stellen en om dan steeds dezelfde antwoorden te moeten blijven geven, want "lees alsjeblieft de discussie terug" klinkt dan óók weer niet aardig. Ik vraag me gewoon oprecht af waarom het nu zo moeilijk om te begrijpen is, en hoe we dan wel moeten discussiëren zonder dat jullie je aangevallen voelen. Ik doe echt mijn best, maar ik weet het gewoon niet meer.
Stop dan eens Met steeds maar willen zeggen dat Anderen niet dat mogen zeggen wat zij willen zeggen. Ik en wederom kan ik niet voor Anderen spreken vind het erg frustrerend dat als Ik zeg alm dat ik dan krijg te horen dat ik zeg dat zwarten niet zielig moeten doen en Anderen ook gediscrimeerd worden .
Dat is toch compleet niet de invulling die ik aan alm geef, dat is de invulling die je aan de term geeft.
Hier bij is de opmerking van Hans voor mij zo treffend over 1 ware betekenis .
Als ik het heb over een huis Met groene gordijnen dat bovenop een Berg staat , en onder in het dal is een huisje Met een Blauw dak, een een huis Met een rode voordeur.
En ik laat 40 mensen dat tekenen is de kans dat Ik 40 verschillende voorstellingen krijg, waarbij er misschien geen 1 was zoals ik het in mijn hoofd had.
Dus laten we stoppen Met voor elkaar In te vullen. Ik heb nergens t idee dat er hier iemand is die gelooft dat zwarten niet gedscrimineerd worden en dat zwarten maar moeten stoppen Met zielig doen.