Ehm als je alm zegt wees dan niet verbaasd dat je een racist wordt genoemd! Dit staat herhaaldelijk te lezen en dan claimen dat je niemand racist noemt.
Ik heb herhaaldekijk aangegeven pro de gedachtegoed van blm te zijn, maar In de tenaamstelling van deze organisatie een zwak punt te zien.
Dat is voor mij de hele reden .
Had de stroming bv black lives do matter genoemd. Dan had je geen geur van bevoordeling vzn zwart gehad, had je aangegeven dat je wilt strijden tegen de manier waarop tegen zwart wordt aangekeken. Tuurlijk zouden er dan nog steeds mensen zijn die hun kop In het sand Steken en zeggen dat er geen racisme is of dat het wel mee valt. Maar je zou de mensen die achter het gedachtegoed staan, maar het verder willen trekken dan Alleen black lives ook volledig achter je kunnen krijgen.
En een witte gay in Vladivostok wordt geen slachtoffer van racisme maar discriminatie , is dat dan minder erg dat zij stelselmatig verdwijnen?
Ik Ben te bang dat blm nu voor veel mensen een hype train is en dat als de agent in kwestie nu gestraft wordt ( iets wat ik vurig hoop) ze denken deze strijd is gewonnen .
Helaas zal de strijd tegen discriminatie beetje bij beetje beslecht worden en is het een battle van de Lange adem.
Een dag gaypride , een dag feest maakt nog niet dat je In landen als rusland,India etc vrij voor je geaardheid mag uit komen en mag zijn wie je wilt zijn, simpelweg mens.
En voor wie het intresseert ik stem links en Ben niet Anders geaard( weer zon klote naam, alsof het een beter is dan het Andere)