In 2017 was er een tendens zichtbaar, waarin naar voren kwam dat hele pakketten met stemmen, die bestemd zouden zijn voor de pvv, aangetroffen zouden zijn bij een container bij een lagere school in Dordrecht of Delft.
De pvv heeft nooit aangifte gedaan van fraude. Het was ook tóen verzonnen.
Ik heb het item van die Volendamse vrouw met verbijstering zitten kijken. En had precies dezelfde gedachte daarbij als De_Witte.
Ergens in het verleden is door extreemrechts het zaadje geplant, dat inmiddels is uigegroeid tot het formaat onuitroeibare Japanse duizendknoop.
Wát kun je ertegen ondernemen om dit hardnekkig "foutdenken" tóch uit te roeien?
Natuurlijk heb ik er begrip voor dat veel mensen het niet zullen begrijpen dat de VVD en D66 beloond lijken te worden, ipv afgestraft, na de toeslagenaffaire.
Maar het kom geen moment in ze op dat die affaire nog veel groter zou zijn geweest als de fvd aan de macht was gekomen in 2017. Het lijkt me namelijk sterk, dat íemand uit die partij het zou hebben opgenomen voor de slachtoffers daarvan, waarbij een aanzienlijk deel een allochtone achtergrond heeft.