Lucy je mag geloven wat je wilt, maar als je eerst zegt dat je niet samen gaat met een partij en dat zelfs een partij punt maakt en dus daarmee stemmen probeert te claimen en daar later 180 graden op terugkeert, is dat redelijk ongeloofwaardig .
Ik heb nergens gezegd dat we netjes zijn over het handelen van mw kaag , maar dat is omdat zij , in mijn ogen , ook niet netjes is met haar partijgenoten en vooral de kiezers.
Het gaat er mij niet eens om wat voor voorwaarden er komen in een evt coalitie cu, vvd, D66 , cda maar niet samenwerken is niet samenwerken.
En nieuwe verkiezingen waar ik zeker geen voorstander van ben, tja dan had je misschien eerder moeten kijken naar op welk punten je het als partij wel eens bent en eventueel kijken of je door samenwerking een breder front kunt krijgen.
Een formatie is bedoeld om te kijken naar wat er kan en niet steeds te hameren op Waar je niet overeenstemt.
Door minder partijen te hebben is samenwerking eenvoudiger , door te kijken naar landsbelangen ipv partij of zelfs persoonlijk belang kan er misschien nog een weg uit dit moeras worden gevonden . Ik hoop dat er nu een werkbaar plan op tafel komt, maar ik kan de oppositie super hard begrijpen als ze zeggen dat mensen die behoorlijk de fout in zijn gegaan mogelijk gewoon verder mogen regeren en dst dat geen goed teken is.