De informatie uit de interviews van de laatste molmail over bij wie de kandidaten in een team wilden zitten is ook interessant om mee te nemen.
Arjen: "Bij nader inzien heb ik volgens mij heel veel met Kim gedaan. Eh, ik zou kunnen zeggen dat dat was om haar in de gaten te houden maar dat was het eigenlijk niet. Eh, ja ik zat het liefste in een team bij mensen die ik verdacht.."
Erik: "Er waren een aantal mensen met wie ik het belangrijk vond om in een team te zitten en de belangrijkste voor mij was om steeds even te kijken hoe Kim in het spel stond. En ik heb ook een aantal keer een opdracht met haar gedaan puur even voor de check."
Frits: "Soms wil je bij mensen in het team die je wat nader wilt bekijken of ze zich verdacht gedragen en soms denk je, ja ik moet nu gewoon bij mijn maatje in het team zitten zodat we samen kunnen overleggen."
Kim: "Als wij een team van twee moesten vormen, dan eh zat ik het liefst in een team bij iemand die ik op dat moment verdacht. Want dan kan je vrij veel over iemand te weten komen."
Sanne: "Ik vond vooral heel erg leuk om met Kim in een team te zitten. Omdat ik gewoon ontzettend veel lol met haar had. Maar eigenlijk vond ik, nee, ik vond het ook heel leuk om met Erik of met Arjen of met Barbara, het maakt ook niet zo veel uit met wie je in het team zit, als het maar wisselt, als je maar niet elke keer met dezelfde personen in een team zit."
Ik haal Arjen er even uit. Hij zegt eigenlijk Kim niet verdacht te hebben. Dit wisten we al, want naar aanleiding van de informatie die hij van Frits kreeg in ruil voor een joker, namelijk dat Frits op Kim zou stemmen, besloot Arjen om geen jokers in te zetten en (vol?) op Erik door te gaan.
Wat opmerkelijker is, is dat Arjen eigenlijk amper met Erik in een team heeft gezeten (eerder opgemerkt door Tweety in het topic van Arjen) terwijl ook Arjen zegt dat hij het liefste in een team zat bij mensen die hij verdacht. Alleen bij de opdracht met de kokers en bij de opdracht met de zandzakken zat Arjen bij Erik in het team.
(Het zou natuurlijk prima kunnen dat Arjen gewoon steeds te laat was. Sanne wilde bijvoorbeeld al met Arjen een duo vormen in Holland Village, bij de eilanden stelt Erik voor om man/vrouw duo's te vormen en bij het wildwatervaren kiest Erik Sanne als teamgenoot.)