Foto-expositie (aflevering 6): Eriks strategie is onduidelijk. Erik ziet Frits en denkt dat hij fout zit.
Overige acties/uitspraken: Uit sommige opmerkingen van Erik in aflevering 8 blijkt dat hij
Kim als hoofdverdachte had. Zoals: "Eigenlijk is er maar een Mol voor mij, maar de ontwikkeling die Sanne Vogel nu doormaakt (..), ik zou er best wel eens rekening mee moeten gaan houden dat Sanne Vogel misschien de Mol is."
Schiffers.fm: "Van Kim Pieters wist ik eigenlijk wel zeker dat ze de finale zou halen."
stemgedrag van de kandidaten die nog in het spel zijnFritsafl. 1) Frits noemt als verdachte:
Kim. Hij noemt haar mogelijke molacties op de boot en bij het voorwerpenspel met Erik.
afl. 2) 'In welke groep zat de Mol tijdens de Tramopdracht?' -> 'Groep 2' -> Antwoord is van toepassing op Arjen, Erik en Kim. Frits zet zijn 2 jokers in.
afl. 3) Frits noemt als verdachten:
Barbara,
Kim en
Sanne. ("Al mijn potentiële molkandidaten heb ik aan het werk gezien.")
afl. 4) Frits heeft een vrijstelling en hoeft de test niet te maken.
afl. 5) Frits noemt als verdachte:
Arjen. "Arjen is een puzzelaar, die houdt van puzzelen, hij had dan ook een ingenieus systeem. Maar het zou natuurlijk ook een molactie kunnen zijn, dat ie thuis al lang wist wat we gingen doen, dat ie daar de korte route had uitgestippeld en ons een iets langere route liet varen. Tja, ik weet het nog niet."
afl. 6) Frits noemt als verdachten:
Kim (hoofdverdachte) en
Sanne. "Een van de twee dames is volgens mij de Mol. Ik heb na de 1000 treden trap toch zwaar moeten nadenken of Sanne toch ook niet de Mol zou kunnen zijn." (..) "Maar ik blijf bij mijn hoofdverdachte: Kim." Frits zet zijn ene joker in.
afl. 7) Frits: "Ik weet het even niet meer. Arjen, Kim en Sanne zouden het alle drie kunnen zijn. (..) Ik denk dat ik een zwevende kiezer ben geworden."
afl. 8] 'Heeft de Mol een joker van Arjen gewonnen?' -> 'Ja' -> Kim of Sanne.
Foto-expositie (aflevering 6): Frits kiest foto's waar zijn Mol
Kim op staat. Frits ziet Erik.
Overige acties/uitspraken: Frits verstopt in aflevering 4 de bagage van Kim. (Zijn Mol?) In aflevering 6 geeft Arjen Frits een joker in ruil voor informatie. Frits zegt dat hij Kim verdenkt. Arjen: "Jij gaat vol op Kim?" Frits: "Nee dat heb ik niet gezegd. 70, 80 (procent)."
Kimafl. 1) Kim noemt als verdachten:
Barbara ("ik probeer zoveel mogelijk informatie over Barbara te verzamelen op dit moment") en
Erik (verdacht bij voorwerpenspel en in helikopter).
afl. 2) 'Hoeveel jokers pakte de Mol bij Pieter Jan?' -> 'twee' (
Erik in beeld. Het antwoord is ook van toepassing op Erik, Hind en Sanne.) Kim zet haar ene joker in.
afl. 3) Kim over coaches bij de rijschool: "Het is natuurlijk wel een hele mooie manier om te mollen. Als je daar boven staat en je moet iemand navigeren (
Sanne in beeld die Kim niet goed coacht). Heel raar, daar kan je heel goed mee mollen."
afl. 4) Kim noemt als verdachte:
Frits. Ze vindt het verdacht dat Frits de zandzakken te zwaar vond.
afl. 5) 'De Mol startte de tempelopdracht op:' -> 'het grote eiland' -> Antwoord is van toepassing op Arjen en Sanne.
afl. 6) Kim zegt dat
Sanne "toch ook wel in haar top 3 blijft ronddwarrelen".
afl. 7) 'Welke letters communiceerde de Mol bij de Webcamopdracht?' -> 'rtotli' ->
Sanne.
afl. 8] Kim noemt het verdacht dat
Sanne de vrijstelling heeft gepakt. "Het zou maar zo kunnen dat ze als Mol is ingeseind hoe dit werkte."
Foto-expositie (aflevering 6): Kim zegt
Arjen in het vizier te hebben gehouden. Kim ziet Arjen.
Overige uitspraken/acties: Kim in biecht uit aflevering 8 over Tokyo Tower-opdracht: "Ik was ook wel blij dat ik met Erik in een team kwam. Hij is altijd bij mij in mijn hoofd een verdachte geweest en nu Arjen weg is.. Ja, is het toch Erik en Sanne.. En momenteel neig ik meer naar
Erik."
Sanneafl. 1) 'Waar was de Mol tijdens de Boot-Brug-Helikopter opdracht?' -> 'In de helikopter' -> Antwoord is van toepassing op Erik en Tim.
afl. 2) 'Hoeveel jokers pakte de Mol bij Pieter Jan?' -> 'een' (
Kim in beeld. Het antwoord is ook van toepassing op Frits en Tim.) Sanne zet haar 2 jokers in.
afl. 3) Sanne noemt als verdachte:
Arjen. "Ik verdenk Arjen gewoon nog steeds heel erg." Sanne noemt Arjens mogelijke molactie bij de rijschool. Alleen goed rijden maar wel twee keer over hetzelfde asfalt.
afl. 4) 'Wanneer pakte de Mol de sleutel bij het Ketting-Sleutelspel?' -> 'Als tweede' ->
Arjen.
afl. 5) 'Hoe vaak peddelde de Mol in de boot?' -> '2 X' (
Frits in beeld.)