Yes !!. Zat in de buurt van dat Arjen een vrij stelling kreeg, maar mijn gevoel dat Groen nog wel is volgende keer Rood kon zijn en Rood (Erik) wel is groen was sterker. Frits liet ik open als mogelijke afvaller, omdat ik eerst dacht dat hij of-en Hind zouden vertrekken gevolgd door Arjen. Frits vertrok niet. Arjen was dus gewoon onzeker en stemde voor Sanne en deed met Kim net als of hij op Erik zat. Kim gebruikte zijn anti Frits tegen hem zelf. Frits bicht lijkt misschien niets is wat het lijkt, maar Frits word neer gezet als de boeman terwijl Arjen als de slimste werd neer gezet. Frits stemt niet op Sanne. Maar de Boeman gaat wel winnen, Kim is De Mol en Erik (de andere die als de slimste word neer gezet) gaat volgende week weg. Erik is te overtuigd van Sanne is De Mol en Sanne kwam er vandaag achter wat ze aan Kim heeft en dus verliest, omdat ze in aflevering 9 Kim weer vertrouwd of vetrekt volgende week. Dan verliest Erik.
Frits is 2000 in de pot waard als hij de mol niet blijkt, dus dat is al lekker binnen voor Frits zelf. Maar als Erik vertrekt krijgt Kim de Pot en dan hoop ik zo Kim gaat Georgen...