Wat 'n aflevering weer, was weer erg goed. En één van de betere vond ik. Toffe spellen en een illusie armer, meer moet dat niet zijn. Had liever Frits zien gaan, maarja die kwam dan ook nauwelijks aan bod in aflevering 7. Maar Arjen was ook goed, die kon ik soms echt niet peilen maar had wel gevoel dat hij het niet was. Denk dat hij het iets te ingewikkeld heeft gemaakt voor zichzelf, na al dat liegen en bedriegen, verstrikt geraakt in zijn eigen web?
Zoals al eerder vermeld, Kim wordt nu wel heel erg naar voor geschoven als Mol! Met als resultaat, iedereen op Kim nu. Wat moeten we daar weer van denken?
Wat deed ze weer haar best om alles in het honderd te laten lopen. Was net aan het denken, ze was zo emotioneel op het einde. Zou ze ermee inzitten dat ze de mogelijke vrijstelling voor Arjen heeft verpest? Want mij lijkt het alsof ze, als mol, die vrijstelling eerder wou elimineren (zodat niemand hem kreeg) doordat ze wist dat Sanne de lege koffer had. Maar tot haar verrassing veranderde ook zij van gedacht.
Hoewel als Mol zou het altijd goed zijn geweest als ze de lege koffer koos, want dan kon ze ook die andere opdracht sturen.