Beter laat dan nooit... Dit was weer een mooie aflevering! Met een interessante eerste opdracht die compleet de tweede opdracht heeft beïnvloed; al moet ik er wel bijvertellen dat we wat mij betreft Arjen daar mede voor mogen bedanken. Dankzij hem kon Kim gaan voor het lege koffertje. Al denk ik ook dat als er niemand zou zijn gegaan voor het lege koffertje, of juist meerdere personen, dat er dan wel een of andere oplossing zou hebben klaargestaan. Trouwens, wat een leuke kruising... De tweede opdracht was wat mij betreft ook de moeite waard, alleen jammer dat Frits door Kim buitenspel was gezet. Wat ik wel jammer vond, was dat voor de kijker niet helemaal vantevoren duidelijk werd gemaakt wanneer de opdracht zou zijn geslaagd. De derde opdracht was weer een oude bekende, waarbij vooral 'vanhiertotlisse.nl' opvallend was, maar daar is al genoeg over geschreven. Verder was dit niet de meest interessante opdracht denk ik... De executie was voor mij zeer verrassend, want hoewel ik Kim als mol heb had ik Arjen zeker in de finale verwacht. Maar aangezien hij, naar eigen zeggen volledig op Erik zat, zijn mijn vermoedens richting Kim alleen maar sterker geworden.