Ik weet niet waar ik eindig, maar deze orientexpress heb ik al wel gevonden.
Of negertjes..
(eiland & tempeltjes opdracht) Maar dit komt er qua associatie ook dichtbij ja.
vanhie rtotto kio
6 - 6 - 3
1-2 -> een twee(t) = een tweetje = één tweetje.
2+2 -1 ...(nog 4 kandidaten over).
'De mol tien' = 'Tiende mol' = 'Tien de mol'.
Loretta stemt op Manuel -> exit.
Tim op Barbara -> exit.
Manuel wordt ziek --> exit. Barbara ging mogelijk exit maar werd gered.
Barbara stemt mogelijk op Hind (Marokko?) -> exit.
Hind stemt op ?? (suggestie is Kim maar ze stemde de hele tijd op Frits) -> exit.
Arjen stemt op Erik -> exit.
Volgende exit: Erik of Frits (waarschijnlijk Erik)?
'Als die train eenmaal door je hoofd gaat kom je nooit meer bij 'locomotion'.
Iedereen die exit gaat gedraagt zich in die aflevering het meest 'mols'.
1. Loretta benoemt een vlinder als haar persoonlijke voorwerp, schept daarmee verwarring.
2. Tim legt zichzelf op een kist, vindt maar 1 koker, draagt niets bij en laat zich doodschieten in afl 2, Holland Village.
3. Manuel ziet een laptop niet in afl 2, mogelijke sabotage in Holland Village mbt knoppen.
4. Barbara wijst op de draaimolen waar het geld zou liggen in de Holland Village opdracht. Stuurt wazig aan bij de parcoursopdracht met de porto's. Proost op de mol. Maakt fouten in de schoolopdracht. Wil de vrijstelling pakken bij de kettingopdracht.
5. Hind doet raar bij de tempeltjes opdracht. Vertraagt en hannest met de opbouw van het tempeltje.
6. Arjen saboteert de koffertjesopdracht, en mogelijk ook de achtervolg-opdracht.
Molhint aflevering 3: wijs de mol aan - alle kandidaten moesten de mol spelen, om Angela en Karel te laten denken dat ze de mol waren.
Molhint 2: alle kandidaten bepaalden of een andere kandidaat 'exit' ging, i.e. geexecuteerd werd. De naam van de tuin klopt niet, maar betekent 'shellgame' oftewel 'balletje, balletje'. Er wordt balletje balletje gespeeld met Barbara (die als persoonlijk voorwerp een bal had).
'3 eenlingen' (de mol is een eenling). Molhint: kandidaten apart zetten.
'Een heel harde echo naar voorgaande series'. De Moltelefoon (=> serie 5).