had ik het toevallig laatst met iemand over, per pm, of we komende zomer misschien eens een keertje een gezellig dagje of middagje kunnen plannen, voor een meeting, met de actieve forummers uit de relaxhoek en zo
ik ben van plan om op de fandag eens wat rond te vragen of er meer mensen zijn die dat leuk lijkt
Begin jij?Of doe ik het?Die "iemand" ben ik dus
Een hysterische molgek ben ik niet,en ik ben ook niet van plan om langer onderweg te zijn dan dat de fandag opzich duurt.Wat ik ooit gelezen heb(al was het voor mijn tijd op RN)Is dat er soms een meeting ofzo was met de vaste forummers van RN,in de Efteling enzo? En dat vind ik best leuk,daar zou ik zeker bij willen zijn
Gewoon even een gezellig onderonsje ergens op een plaats waar het zowat voor iedereen evenver is,dus niet op Schiermonnikoog ofzo,want dat zou voor mij wel heel erg ver zijn
Nu hoeft het niet persé de Efteling te zijn,maar gewoon even ergens een gezellige bijeenkomst onder de vaste forummers ergens tijdens het zomerverlof?
Misschien is er iemand die in de relaxhoek er een topic over opent?Want bij een meetig zoals deze zou koekoe graag aanwezig zijn