Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Doe maar niet Noorwegen, want dan kun je er zeker van zijn dat we in de zomer al bijna alle details weten, aangezien er veel Nederlanders naar Noorwegen op vakantie gaan of in Noorwegen wonen...
Doe dan maar Mars.
Na Dick Jol ziet het er naar uit dat er weer kandidaten uit de voetbalwereld komen. Edgar Davids en Winston Bogarde zijn twee weken terug benaderd
Dat had ik inderdaad gelezen... Davids lijkt mij wel een leuke fanatieke speler!
Met Marvin the Martian als een van de kandidaten!
Het is wel jammer dat het zo lastig is om uit het visier van Nederlandse vakantiegangers te blijven. Wat betreft het terug vliegen kunnen ze nog besluiten om niet te gelijkt te gaan, maar voor opdrachten is het soms lastiger om toeristen te ontlopen. De foto opdracht in Petra vorig jaar en de webcam opdracht dit jaar waar PJH ineens op een groot videoscherm verschijnt voegen heel veel toe aan het programma. Het zou jammer zijn als er alleen nog opdrachten in de middle of nowhere plaats vinden ver weg van de bewoonde wereld.Lijkt me lastig.
Eva van de redactie was echt super enthousiast over seizoen 11! Volgens haar wordt het een geweldige serie!
Oh, ik heb nog een leuk iemand bedacht voor WIDM 11 of misschien 12, want ze zullen al wel ver zijn met 11: Loes Haverkort. Echt geweldig in VOC, programma van BNN.
Als ik vragen mag, wie zijn dat? (het tweelingen-idee is natuurlijk wel heel interessant!) Ron en Carlo zijn trouwens geen tweeling, maar gewoon broers, maar dat terzijde...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
450 gasten en 0 vaste bezoekers