Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ach nee, WIDM 11 is nog niet eens opgenomen, of er heeft al iemand een Tunnelvisie.Niet te geloven................
Nee nee. De 6de in het introfilmpje is de mol. De 6de in de intro is een man.
nee joh, die ligt er de eerste aflevering uit
in de zomer ook??in de winter ga ik vaak naar oostenrijk maar de zomer nee, moet wel sneeuw zijn
oke, nooit geweten dat er zoveel nederlanders van actieve wandelvakanties houdenik ben meer van het "de hele dag bij het zwembad hangen" vakantie
ja zomer ook, ik juist zomer. Wij gaan niet op wintersport. Wij gaan wandelen in de bergen en dat is in die landen erg leuk. We komen altijd veel Nederlanders tegen.
Sinds ik zélf kan kiezen zéker... Maar ben m'n hele jeugd meegesleept die bergen in!
ik ben meer van de actieve vakantie. alleen het wandelen vind ik zelf niet zo leuk. Dat is vooral mijn ouders . maar klettersteigen enzo vind ik erg leuk
Even heel erg offtopic: wij waren eens op vakantie in Duitsland en liepen ergens heel hoog in de bergen. Toen we bij een berghut kwamen riepen een paar mensen onze straatnaam.En wie waren het? De huisnummers 23 en 25 van onze straat. Wij woonden toen op nummer 24.Denk je in Duitsland hoog op een berg te zitten...
Ik ben nog steeds eigenwijs voor Letland Een opdracht langs de Gauja, zo'n spookstad waarvan ik de naam kwijt ben.Maar het wordt 'em vast niet
Ach, nog heel even en dan krijgen we inderdaad alweer posts over PJ die op Schiphol is gespot met één van de kandidaten...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
541 gasten en 0 vaste bezoekers