Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
of ze gaan na de noordpool ofzo
ijsland lijkt me een mooi land.
man als het al uitlekt in japan.. dan kan het toch bijna overal al..
Er is geen land op de wereld waar geen Nederlanders zijn, dus tuurlijk is de kans heel groot dat het uitlekt. Maar Duitsland of België is toch wel heel erg dicht bij huis. Ik zou toch ergens in een ander werelddeel gaan zoeken.
Noord-Korea?
hoe vaak is de naam Valerio Zeno al genoemd als mogelijke molkandidaat? Ik zie zijn naam vanaf 2008 toch wel regelmatig voorbij komen.
Tja da's ook wel een errug makkelijke. De spoeling wordt daar bij BNN dun: Dennis al geweest, Sander, Nicolette... er MOET er blijkbaar elke keer eentje bijzitten zoals er elk jaar uit elke categorie (ik kan ze allemaal wel opnoemen maar is wat indehoekzetterig hihi)) een bij moet. En ze pakken toch wel de meest jonge en bekende, mogelijk dat Zarayda nog net zou kunnen, Patrick en Sophie zijn alweer te oud voor de molredactie vermoed ik en Geraldine wat te onbekend.
er MOET er blijkbaar elke keer eentje bijzitten
Afgelopen seizoen had geen BNN'ers, dus dat hoeft niet per sé. Aan de andere kant: in 2008 hadden we Edo en Coen als BNN'ers, dus het zou best kunnen dat Sophie of Geraldine dit seizoen meedoet.
Geen BNN'ers? Wanneer is dan iemand een BNN'er? Ik geef toe dat het geen A-sterren zijn, maar de meeste waren toch wel behoorlijk bekend! En dan denk ik, wie is Geraldine? Is dat een BNN'er?
BNN'ers zijn presentator bij BNN. Geraldine is één van de nieuwste, maar bij de BNN-kijker vast wel bekend.
Ik vat hem nu... Ik had BN'er in plaats van BNN'er gelezen...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
397 gasten en 3 vaste bezoekers