Ik ben zijn naam in relatie tot WIDM wel eens tegengekomen. Hij is (net als Gerard Ekdom en Roosmarijn Reijmer) 3FM-DJ en molloot. Op Zappen.blog schreef hij dit jaar een column over WIDM.
Hoe vind je op twitter snel berichten van een bepaalde periode van iemand? (Ik wil checken of die Domien in mei/juni getwitterd heeft, maar steeds op 'more' klikken om daar te komen duurt me te lang. )
Ik heb me eens verdiept in Twitter, en heb een truuk bedacht om snel in 't verleden van een twitteraar te zoeken.
Klik rechts op de "More" knop, en vraag de eigenschappen op. Knip de URL. En plak deze in je browser. Nu kan je in de URL het pagina nummer veranderen om verder terug in de tijd te gaan. De grote van de stappen hangt af van 't twitter gedrag van de persoon.
Anyways, Domien's twitterhistory gaat terug tot 26 juni 2010 (page=160), en oudere tweets zijn niet meer te zien, dus helaas daar valt niets uit te halen. Die vent twittert er echt enorm op los!
Verder zie ik dat
een twitterloze periode had van 3 juni t/m 2 juli. Als ik mee neem dat JP twitterloos is van 2 mei t/m 11 juli dan zou hij een mogelijke kandidaat kunnen zijn.