Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Van 1 juni tot 19 juni heeft Roosmarijn Reijmer vanaf vakantielocatie getwitterd. Ze zegt in San Francisco geweest te zijn.edit: oh, maar de opnames van WIDM waren waarschijnlijk dus eerder. En dan heb ik net de twitter gesloten en niet naar die eerdere periode gekeken..
en de goede vriend van Paul Rabbering, waarvan hij denkt dat hij misschien wel mee heeft gedaan aan WIDM iemand enig idee? Ben nu zijn twitter account aan het doorspitten...op de gok dat het iemand van 3FM is...
Maar die Roosmarijn Reijmer is van 3fm. Hoe zit t eigenlijk met Eva van de Wijdeven?
Die heeft toch een heel ander kapsel (Dolores)?
Ervan uitgaande dat de laatste Knoop in je zakdoek ook recentelijk is opgenomen en uit de beelden van Hoe?Zo en het klokhuis heeft ze altijd nog rasta gehad ter hoogte van schouderbladen. Volgens mij is het Deborah Gravenstijn, althans haar kapsel en verschijning uit Eeuwige Roem lijkt er erg op. Ach, was het maar vast bijna zes januari! Hier de vrouw uit het filmpje van WIDM, rechts daarvan Dolores in recentste Klokhuis en daaronder Dolores in recentste Knoop in je zakdoek [althans op www.uitzendinggemist.nl]. Ik kan geen rasta kapsel maken van de vrouw met rode kledij uit het WIDM filmpje, dus lijkt het mij ook zeer sterk dat het Dolores is... Ik zie wat krullen namelijk. Zulke prachtige rasta's geeft niemand op, zelfs niet voor WIDM denk ik :$
(...) En zou hier gaan om Roosmarijn reijmer dj 3fm dit , Coen Zwijnenberg en Paul (die in viel voor Sander) verdenken haar. Paul zegt zelfs te weten wie er mee gedaan heeft van 3fm. (...)
(...) Roosmarijn heeft veel getwittert tussen 12 mei - begin juni.kijk maar: http://oi54.tinypic.com/hs8041.jpg
Maar wat hebben de kleur roze, naar de kapper gaan, een foto van de jaren negentig en lebienne zijn met die paar milliseconden stukje vrouw te maken welke we zien in rode kledij?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
617 gasten en 4 vaste bezoekers