Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
"Dit is niet Nicaragua": geweldig! Maar ja, dit <- is ook niet Heinz met een pijp, het is een plaatje van Heinz met een pijp..
Continental Airlines vliegt zowel op Managua als op San Jose, dus dat kan je mooi combineren.
kan, net als dat nl met be het wk wil organiserenhet zijn beide redelijk kleine landen
Er zijn natuurlijk allerlei opties mogelijk.1) ze liegen dat het gedrukt staat2) ze zijn naar meerdere landen geweest3) PJ staat in Nicaragua, maar de berg niet4) ze zijn tóch naar een ander lang geweest. Peru bijvoorbeeld en dan is dit bijvoorbeeld de Volcán Misti. Vlakbij Arequipa. Vlakbij de Colca Canyon waar veel Condors vliegen.Bij optie 4 ga ik echt volledig uit m'n dak!!
alle bergen lijken op elkaar!!
Ik verplaats m'n post maar even hier naartoe. De discussie over de locatie is verhuisd geloof ik
Mmmm... misschien heeft Pharos gelijk, en is het de Arenal in Costa Rica. Die lijkt er ook wel heel erg op. Hahaha, hoe heerlijk is dit. Op vrijdagavond bergen vergelijken op internet. En wat denk je: alle bergen lijken op elkaar!!
Ik vermoed dat het de Izalco in El Salvador is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
621 gasten en 2 vaste bezoekers