Yihaa, vanavond begint het weer. Ik zie weer dat ze hun best hebben gedaan om een leuke groep bijeen te krijgen. Tof ook van de productie dat ze er telkens weer een goede mix insteken van bekende Nederlanders die ook in Vlaanderen ietwat bekend zijn. Zo ken ik deze keer al Art Rooijakkers, aangezien Peking Express voor mij geen geheimen meer kent, was echt een heel grote fan van dat format. En Miryanna van Reeden, die vaak te zien is in verschillende fictie-reeksen die ook hier op de buis waren. En Jan Kooijman ken ik ook van SYTYCD dus 3 van de 10. Er zijn jaren geweest dat ik er meer kende, dus kan ze niet allemaal even goed inschatten op het eerste gezicht. Oh ja die ene krullenbol, Pepijn, ken ik ook nog vaag, van ziens.
Hopelijk maken ze de test goed of is één van hen de Mol. Zou ik echt super vinden, want diegenen die je kent hou je automatisch beter in het oog. Maar wie weet, misschien verrast één van de voor mij onbekende Nederlanders mij wel. Ben echt benieuwd naar de hele groep.