misschien een leuk idee om ook een afvallersdagboek te maken, ik begin wel
(en het is net als ik zelf redelijk choatisch)
Lief dagboek,
Ik heb gefaald!! Mijn doel: Virtuele mol winnen.
Het mocht echter niet gebeuren, ik heb in dit spel gebluft, gegokt en mezelf door hyperactief posten hopen verdacht te maken onder de andere kandidaten (ik denk dat het zelfs bij een paar kandidaten ook echt was gelukt).
Ik heb met vuur gespeeld om bepaalde kandidaten die ik erg verdacht vond ergens onderin of in het midden op mijn lijstje in te vullen. Doordat ik telkens maar doorging had ik die 3 kandidaten die ik relatief laag had ingevuld uitgesloten, misschien wel mijn grootste fout, want één van die personen moet de mol wel zijn en ik denk te weten welke!! Maar of ik nu, met een helder verstand, wel goed zit is ook maar de vraag, na aflevering 1 dacht ik ook 100% zeker te zijn en nu zit ik hier thuis en begin bijna te geloven in complot theoriën "ik zat gewoon te vroeg op de mol, ze moesten me er gewoon uitgooien" of "ik zat de mol tegen in de opdrachten".
Ik moet maar gewoon onder ogen zien dat ik een mindere molspeurder ben dan ik voor ogen had en de ervaring die ik heb opgedaan met het programma, de landen die ik heb bezocht, de fantastisch opdrachten die ik heb mogen doen moet meenemen in wat ik ook ga doen in de toekomst, zoiets maak ik waarschijnlijk nooit meer mee
Met plezier denk ik terug aan de laseropdracht, de speedbootopdracht, de paardenrace, het pokertoernooi en in de bediening te werken en daarmee beloont te worden met een 10. Geweldig!!!!! en natuurlijk ook aan alle andere opdrachten die ik ben vergeten op te noemen.
Ik wil tenslotte Daisy en MC bedanken dat ik mee mocht doen en ik wil alle kandidaten die er nog inzitten vreselijk veel succes wensen
en molletje, je hebt het geniaal gespeeld, wie je ook bent
gr. Tdietz