Hoop ook dat ze morgen nog niet de Mol prijsgeven, heb liever nog een weekje respijt. Kunnen we onze geflipte hersenspinsels nog wat beter staven. De mijne doen er anders wel een eeuwigheid om op het forum te geraken.
Daarvoor is één week helaas niet genoeg, ik begin er net in te komen en nu is 't alweer bijna gedaan. Soms zou ik echt wel eens willen dat die serie wat langer duurt. Wat is het weer snel gegaan, zelfs met die drie weken pauze. Straks hebben we weer allemaal heimwee.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar niemand bekend maken. Lekker mysterieus, alles kan nog. Alleen winnaar bekend zou ook nog mogen in het geval het Frits is, maar in geen geval de Mol. Laat die nog maar een week op zijn tanden bijten.
Of de vorm waarin de ontknoping gegoten wordt is anders. Zoals ze in serie 3 van plan waren via de parachutesprongen. Sinds die mislukking hebben ze het steeds lekker simpel gehouden wat wel prima is, al zouden ze er ook wel iets meer van mogen maken. Zoals in de Vlaamse reeksen van De Mol bijvoorbeeld, op een spannende locatie met mooie belichting.
Edit: Oh wacht even, dat was vorig jaar ook zo. Maar nog wel dat de Mol gewoon naar voren stapt. Dat zou ook anders kunnen. (Deur die opent, stoel met de Mol erin die draait, etcetera.)
Ik hoop zo hard op zo'n Vlaamse ontknoping. Was altijd spannend! In serie 2 en 3 lichtte de plaats van de winnaar op, zaten ergens in het donker verspreid van mekaar, moet zeggen, dat is me altijd bijgebleven. Alleen serie 1 weet ik niet meer zo goed. Ik herinner me alleen dat ze allemaal door een zwaar verlichte gang moesten lopen. Verder blanco?
Ik heb nooit begrepen waarom ze dat in de Nederlandse versie zo droog meedelen. Er moet toch wel een andere manier zijn?