Ik denk dat we door de berichtjes van Twitter misschien een beetje kunnen kijken wie het IkBenDeMolaccount beheert, als het zelfs wordt gedaan door diegene, en niet door een Avro-medewerker:
Ce soir! Tokyo! Drie recht, plus natuurlijk één averecht.
about 14 hours ago via TweetDeck
Dat heeft IkBenDeMol als laatste getwitterd. 14 uur geleden dus. Kim heeft geen twitter, dus haar laten we achterwege. Meestal post de mol wel wat vlak voor of na de aflevering.
2+2-1
8:51 PM Mar 4th via TweetDeck
Reply Retweet
Over tien minuten, de zevende aflevering van de Mol X.
8:21 PM Mar 4th via TweetDeck
Gezien?
9:15 PM Feb 11th via web
Reply Retweet
Zie jij, zie jij vanavond wat ik zie...?
4:32 PM Feb 11th via mobile web
Maar nu niet. En ik heb even goed gekeken op de twitter van de 3 finalisten, en ik zag dat Sanne Wie is de Mol zou missen omdat ze naar een meeting moest!
Op naar Antwerpen voor een meeting. Vanavond weer 'Wie is de Mol' missen door perspremiere 'Late Avond Idealen'!
about 16 hours ago via web
Zo te zien is Frits niet weg of zo, gezien dat zijn laatste post 7 uur geleden is (half 6 s' avonds), want als hij moest optreden, moest hij zich nu al gaan voorbereiden. En zelfs als hij een optreden had, zou hij om half 6 s' avonds al lang weg moeten zijn geweest, want het is via web getwitterd.
Misschien iets?
Tweetdeck is btw een soort browser voor op je PC, waarmee je in een instant kan twitteren. Dus de tweets kunnen niet via mobiel oid zijn gemaakt.