Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
je verhaal was goed helder lau ik koop me een kaartje bij de kruidvat want aangezien het nu in heel NL geldig is kan ik ook dat kaartje in de syntus gebruiken....hiep hiep...naja ipv 30 euries nu maar 12,50....mwah scheelt aardig wat..ben zover ik gezien heb 1 van de weinige die van uit het "verre oosten" kom Naja dan is er iig 1 superboer aanwezig
En de Arco-mobiel zit ook vol intussen..
Ha dat wordt leuk... Wie is...de Jelsir? Reisschema vanuit Nijmegen: 9.27 1a Nijmegen (trein richting Schiphol) - 10.23 Utrecht CS10.28 Utrecht CS - 10.45 Hilversum óf 10.38 Utrecht CS - 10.58 Hilversum (in het geval dat we met een cluppie in de grote hal afspreken, anders zie ik jullie wel in de trein)
Alle meerijders van Arco succes gewenst, hoop dat jullie níet over de weg glijden straks
waar stappen we trouwens nu eigenlijk uit.. Hilversum centraal of hilversum noord??? Ff zodat we weten tot waar we een kaartje nodig hebben
Niemand vanaf Nijmegen? Nou, dat wordt lekker rustig in die trein! Totdat ik wellicht Lautjuh tegenkom in Arnhem
Ik neem maandag de trein van 9:00 uur, reist er iemand mee?
Is er maandag nog een MFD dan?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
580 gasten en 2 vaste bezoekers